reede, juuli 13, 2018

Joogipoolis

Ma vist olen imelik... Kahtlane igatahes.
Nimelt on ju ikka alati küsimus, kuidas auto number alguses pähe kuluks.
Nii. Sai soetatud auto. Teiselt ringilt ja Taanist ta tuli, seega vaja arvele võtta (kuigi tal oli väga ilus numbrikombinatsioon enne :))
Number käes, ei olnud mul hetkekski probleemi selle meeldejätmisega. BVG nagu beverage, jook/joogipoolis.
Kas ma peaksin enda pärast muretsema?

2 kommentaari:

herz ütles ...

Hehhee. Mul vend on mulle külge õpetanud autonumbrite meelde jätmise nimedega. BVG on siis Boris Viktor Gennadi. Miks nad kõik vene nimed on, maitea. Vend õpetas :)

Sipsik ütles ...

:D Ma nimedega ei julge enam siduda, kuna mu esimesel autol olid tähed APL ja selle peale mainis peretuttav Anna Paulus (nimi muudetud loomulikult), et hea meelde jätta: Anna Paulus Loll :D