neljapäev, juuli 12, 2018

Pudrumulgud

Ma nüüd puhkan veidi :) Milline nauding :D

Ühtlasi tähendab see seda, et pean igal hommikul putru keetma. Selle asemel, et rahus vedeleda, eksole.
Aga ei. Meil nimelt tõelised pudrumulgud kodus. Kui tahaks lihtsamini läbi saada ja võileiva lauale visata, siis on näod mossis ees. Vaja putru teha.

Küll aga on poistel harjumus tellida putru vastavalt sellele, kes seda valmistamas on. Kui poistega on kodus issi, nõutakse neljaviljahelvest. Sel lihtsal põhjusel, et see on suht ainus, mida issi teeb ja sööb :D
Kui aga mina nendega kodus, nõutakse hirsiputru. Või kaerahelvest. Hirsipuder mõlemal suur lemmik ja nii ma seda teha vuhingi. Ma olen vaid mõned päevad puhkusel olla jõudnud ja juba on mul hirsisiiber ees. Mida küll teha, et neid hommikul omletti sööma ahvatleda...

Kommentaare ei ole: