pühapäev, juuli 08, 2018

Meie elu vol 2

Käin mina korraks kiiruga lähimas asulas asuvas pakiautomaadis. Ca 4km. Autoga, pole ju mingi maa ega aeg. Poisid eelistavad koju jääda. Vanamees on kusagil mannergul ära.

Vahet pole ju, mida nad ikka korda saata jõuavad. Multikad mängima ja see tagab, et istuvad nagu nõiutult telku ees.

Kümmekond minutit hiljem avastan toast rõõmust kilkavad lapsed. Hüpatasid toas konna.... Olid selle aja sees jõudnud õues vihmavee kogumisanuma juures mängimas käia ja sealt konna leidnud. Otse loomulikult oli vaja uus mänguasi tuppa vedada.
Sattus vist igav multikas olema.

Õnneks ei jõudnud konn kusagile mööbli alla peitu lipsata, kargles vaevaliselt teine kuivas toas. Poistele epistel konna elutingimustest ja vajadustest ning pääses teine tagasi oma keskkonda.

Täiesti tavaline argipäev. Kui ei korraldata üht jama, korraldatakse mõni muu :)

2 kommentaari:

herz ütles ...

Esimest lõiku lugedes oli mu esimene mõte, et kindlasti juhtus autoga midagi :D

Ilmselt teema puudutab mind ennast väga, mu enda auto ütles üles just kaks päeva tagasi. Õnneks, ÕNNEKS kodu juurest taresse sõites, mitte kuskile teel Tartusse või jumal teab kuhu. Ma olen siin viimase nädala jooksul terve Peipsi kalda idavirust alla välja läbi sõitnud üksi koos lastega. Oleks olnud väga nõme jääda teele kuskile metsaveerde öö hakul. Niiet hästi läks, et oma küla vahel juhtus.

Aga õnneks on konn suht ohutu leid toast. Oleks võinud olla ka nt mõni uss või midagi :D

Sipsik ütles ...

Haa, kusjuures auto rikkimineku peale olen tõepoolest ka ise mõelnud :D Seepärast kaugemale kui 4-5km minnes ma poisse üksi koju ei jäta. Ja alati mugav jalats jalga, et siis jama korral saaks kiirel sammul koju laste juurde astuma hakata :)

Kusjuures siiamaani ma veel pole õnneks tee äärde jäänud, kuid kunagi võib ju ikka esimene kord olla, eksole, ja see juhtub siis ikka kõige ebanormaalsemal hetkel :D Selles olen kindel. Sul läks ikka kohe nii hästi, et Murphy ei jõudnud reageeridagi :D

Lapsevanema rõõmudena hoian mina auto põhivatustuses alati pleedi, vett, tualettpaberit ja niiskeid salfakaid. Justnimelt igaks juhuks teemana. Selline väiksemat sorti reisikott taga lisavarustusega.

Ahjaa, eluliste vajadustena on autos alati kaasas ka taskunuga, tikud, taskulamp, väike saag, talvel lumelabidas ja muidugimõista korgitser :D Iial ei tea, kus peatuspunktis tuleb mõni hea vein hea seltskonnaga ette :D
Alkomeetrit hoian millegipärast kodus... Praegu just avastasin :D Aga ma nagunii ei lähe rooli tunde peale väikesegi koguse manustamist ja suuri koguseid ma lihtsalt ei tarbi.
Aga korgitser on must have :D

Üks reegel veel - veidigi eemale minnes peab kütust alati paagis ohtralt olema. Ikka varuga. Eriti talvel.