reede, november 23, 2018

Köögis

Olen ikka öelnud, et minu meelest on päris pisid täiesti võimelised köögis toimetama. Ja kuigi ma tean, et tegelikult võiksin ma neid tunduvalt rohkem kööki usaldada, kipun ma samamoodi ise kõik kiiresti ära tegema. Kaost vähem ja ajakulu mõistlik.

Küll aga on juba täiesti tavaline, et Vanem Poiss (5a) meile pannkooke või omletti küpsetab. Ise segab taigna ja ise küpsetab. Mina muidugi juures ja abiks.
Munavõiet teevad samuti poisid. Kartuleid koorivad ka, kuid siis peab arvestama ajakuluks ikka pool päeva :D

Viimasel ajal on nad hakanud aga ka muffineid küpsetama. Küsivad muffineid, mina ei viitsi. Tehku ise. Haaravad mõttest ja hakkavadki tegema :) Muidugi pean juhendama/abistama ja see ei lase looderdada, kuid las siis olla.
Suvel oli eriti hea - tahate muffineid, siis minge korjake kausitäis marju sinna sisse. Kui kauss täis, siis saate tegema hakata. Kui muidu marjade korjamine ei ole nende meelistegevus, siis sellise tigimuse puhul saavad marjad kokku ilma venivate pausideta :)

Oi nad kasvavad ikka kiiresti... 2 sügist ja esimene läheb kooli. Aasta hiljem teine...

Kommentaare ei ole: