reede, august 04, 2006

Tibijuttu ka

Nii, vanust juba üksjagu ja ei viitsi enda eest ise enam eriti hoolitseda, seega keerulisemad asjad lasen salongis teha. Pole elus varem kuskil salongides asjatanud, nüüd aga olen nii laisaks läinud, et kohe mõnuga satun vahel sellistesse kohtadesse:)

Eile oli siis järjekordne piinaprotseduur (loe: karvkatte kitkumine), mille tulemusel mu kosmeetik naeris endal silmad märjaks ja käed jõuetuks:DDD
Nimelt olen ma kohutavalt kõdikartlik inimene. Kui kosmeetik aga miskit kitkuda tahab, peab ta ju spaatliga asetama nahale sooja vaha ja siis riideriba sinna peale ja käega kinni suruma. Mina aga lihtsalt lõugan kõdi käes naerda ja pidama ei saa:D Selle peale siis kosmeetik ka naerab, pisarad silmis ja õhukese vaheseina taga ei saa inimesed aru mis seal ometi toimub! Et idee järgi peaks sealt pigem valukraaksatusi kostma, tegelikult aga hoopis lõugavad naerda:D
Küll aga on naer valuvaigistava toimega...

Et jah, sellised lõbusad käigud mul vahel sellesinasel tibimaastikul:)

Kommentaare ei ole: