neljapäev, juuni 12, 2008

Kirun end maapõhja


Ainult mina olen selliseks asjaks vist võimeline.

No kohe kuidagi ei saa üle, noh.

Nimelt käib meil üle päeva igasugu staarikesi oma musooni esitlemas (tänud interneeduse ja tehnika arengule, kuna kui plaadimüügid ei oleks jätkuvas langustrendis, ei kulutaks suurt keegi oma aega meie tibatillukese turu peale), kuid selle aasta tõeliseks hetkeks pean Massive Attack'i Eesti-väisamist.
Kõiksugu head, kuid unustustehõlma vajuma hakkajad on küll mõnusad kuulata, kuid ei ole viitsinud mina oma aega nendele kulutada. Nüüd siis laekus üks, kelle nimel olin valmis ja ka väga soovisin minna Saku Suurhallitusse küünarnukisporti viljelema, kuid mida tegin ma õige päeva saabudes? Ma UNUSTASIN.....
Aga selle asemel, et ennast ja oma kanaaju süüdistada, süüdistaks hoopis meediat... Igast muude tegelaste kontsertite eel muudkui kuulutatakse ja ei saa unustada, nende puhul polnud mingit meediamulli:(
Jube hea tunne on enda asemel kedagi teist süüdistada:)

Aga jah, millegi sellisega saan vist küll vaid mina hakkama...

Siiamaani kiristan hambaid.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ja seda enam, et kontsert olevat olnud väga super! .. kahju jah

Sipsik ütles ...

No aitüma-aitüma:)
Raputaks seda va soolanatukest ikka tibake juurde:D

Anonüümne ütles ...

OIOIOIOI... seda küll, et ainult sina oled selleks võimeline, no ei õpi inimene ka neljakümnendates, krt kasuta välismälu või sõpru kui muidu ei saa...
aga jah, ütleme, et üritus maandus su anonüümse sõbra isiklike kontsertode top 3. millisele kohale, ei ole veel teada.

Sipsik ütles ...

Kommentaaris sisalduvast vihjest vanusele saan eeldada, et anonüümseks kommijaks on Võsavillem ja seega küsiks oopis, et kas käisid neid kaemas kodumaal või idanaabrite juures? Ma muidugi ei tea kuhu nende tuur neid viis, kuid ega ka Villem eriti sage kodumaa väisaja ole...

Anonüümne ütles ...

Villu, villu, kes muu. Käis kontserdil Eesti vabariigi pealinnas asuvas konservikarbis. Aga raputame natuke veel soola: sellessamases konservikarbis oli sedapuhku isegi saund väägade heaks sätitud. Krt, ikka hea oli.

Sipsik ütles ...

Njah, nüüd ei saa ka tavapärast saundinalja lohutuseks võtta:(

Aga siit siis ülesanne Villule - ole edaspidi minu välismälu ja igaks juhuks torgi tagant:) Seda sa ju oskad:DDD

Anonüümne ütles ...

nää, loe

http://www.epl.ee/artikkel/432204

Sipsik ütles ...

ohsaraisk...
sa ikka krutid seda nuga haavas mõnuga, ma vaatan:D
järgmine kord krutin mina kui mulle meelde tuletamata jätad;) sa tead küll laias laastus mu muusikalist maitset:)

eriti julm oli artiklis lause: "rumalad on need kes kontserdil ei käinud"... ma tean seda valusalt...