esmaspäev, juuni 09, 2008

Seelikusaba, tants ja kesikud


Ma armastan merd, kuid selle lähedusega kaasnevat tuult mitte. Ma armastan suvisel ajal kanda kleidikesi - püksid on liiga sootud ja ma olen lõppeks naine. Küll aga nullib tuul sageli mu ilusad soovunelmad kõpsutada ringi kelmikas kleidikeses ja kanda mõnd vahvat kübarat. No ei taha teha Marylin'i, samuti ei taha mööda tänavat oma laperdavat kübarakest taga ajada. Halastage ometi! Laske mul olla naine, ilma et kõik mu püksikute tooni ja tegumoega tutvuma peaks.
***
Hiljuti sain korraliku ehmatuse osaliseks. Nimelt avastasin tahavaatepeeglist, et pikemat aega "jälitab" mu autot üks masin, mille roolis noormees, kellega kunagi natuke lollitatud sai.
Kui ajaloost rääkida, siis tutvusime temaga ühel üritusel, mina olin oma kelmikaimal jutusoonel ja noormees kuidagi nagu "kadus". Jajaa, isegi mina oskan vahel võluda. Enamasti küll tahtmatult. St. kui tahan, ei tule kuidagi välja, kuid kui millestki aru ei saa, siis vaatan järsku, et tüüp põlvili ja niutsuvate silmadega.

Tollega läks samuti. Kuna tantsulustis partneri olemasolul olen ma võimeline koomasselangemiseni tantsima, siis tol korral sattusid kokku kaks endist võistlustantsijat ja nii me siis vihtusime hommikuni. Millegipärat erutas see teda viimse rakuni. Asi päädis päikesetõusuaegse jalutuskäigu ja paari suudlusega.

Sealt edasi oli asi minu jaoks unustatud. Paistab, et ennatlikult, kuna edasi sain ma pikka aega luulevormis kirjakesi. Asi läks liiga kummaliseks, kuna ma ei talu kui mind jumaldatakse (mingi eneseväärikus võiks ju mehel siiski olla, eks) ja lõpetasin suhtlemise kindlakäeliselt.

Paar aastat me peaaegu ei ole kohtunud ja minule teadaolevalt on tal elukaaslane olemas. Seega tundus ta ohutu ja mõnel üritusel oleme taas kokku saanud. Kuidagi veidralt õrn kipub ta aga vahel olema ja eks ma hoian siis distantsi, nii kui mingit välgatust silmanurgas märkan.

Ja täna siis vaatan, et sõidab mul sabas. Tean kus ta elab ja koduteest oli asi ikka väga kaugel. Ehk mul on paranoiad ja tegu oli lihtsalt juhusega (kuna isegi mina ei saa end nii vastupandamatuks pidada:D), kuid minus tekkis küll väikene hirm. Eks ma siis sik-sakitasin parasjagu ja lõpuks sain ta maha raputatud...

Siit moraal tulevastele põlvedele - ärge mängige tulega! Never nõu kuidas teine pool võib mõjutatud saada...
***
Kroku üllitas postituse, mis on no NIIIIIII tuttav et tule taevas appi! Lugege ise. Ma ikka päris vähe itsitasin seda lugedes. Minu argipäev vast küll veidi vähem krehvtine, kuid väääääga tuttav...:)

Sellega meenub, kuidas eile keset lõunasööki täiesti kontekstiväliselt vaadati mulle sügavalt silma ja teatati: "Ma olen mees. Mehed ei ole nii tundlikud kui naised ja mehed ei saa pelgalt naise näoilmest aru nende erinevatest emotsioonidest ja tundevarjunditest. Seega ära lange kohe emotsioonidesse kui ma su mõnele ilmele ei reageeri. Ma lihtsalt ei saa sellest aru." Minu meelest väga siiras ja armas ülestunnistus:)
***
Palun ärge toppige mu postkasti "Pealinna uudiseid". Ma tõepoolest ei soovi lugeda kesikute propagandat. Ja ma ei vali teid ka raha eest mitte. Mingid põhimõtte mul siiski on. Seega säästke palun mõni puu ja ärge toppige mu postasti oma haiget üllitist! Rsk.

4 kommentaari:

Tanza ütles ...

Kroku vihub head teksti, ma irvitasin paljude teiste sissekannete peale samuti

Sipsik ütles ...

Jep, irvitada saab südamest.
Kuna ma ise ei ole piisavalt anonüümne, siis ise pean kahjuks sõnakasutust valima. Seega oma krehvtisemaid vajadusi käin täiesti regulaarselt Kroku peal rahuldamas:D

Malignus ütles ...

Kroku kirjutis oli tõesti hea ja isegi minul on paar taolist olukorda olnud:D Ja pean ütlema, et ka reaktsioon taolistele meesisendi väljaelamistele on sama. Dääm, ja mina mõtlesin, et olen omapärane:D Vat siis.

Kusjuures, tuule osas on sul täitsa õigus. Minagi tahan suve saabudes rohkem "naine" olla ja seelikut kanda, aga sellise tuulega prrrrr! külm ju ka:S

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Oo, mulle meeldib tänane ilm. On veits jahedam ja ma saan järelikult veel kanda oma suht hiljuti soetatud puna-musta-valge diagonaalruudulist villast seelikut, veits kellukeselõikelist ja üleval valget pluusi ja valget kashmiirvesti. Väga nummi värk. Ja oma nummit punast nahktagi ka saan veel kanda. Selles ma ilmselt palun end kunagi ka matta, sest see lihtsalt on mu üks lemmikumaid riideesemeid :D

Õhu lõhn peale vihma on ju nii hea!