neljapäev, juuni 12, 2008

Tibimula


"Seks ja linn" filmina oli küll tore vaadata, kuid halbade harjumuste süvendajana oli see saatanast.
.
Vahepeal olin juba suutnud ohjata endas peituvat loom-tibi ja poodidest eemale hoidnud.
Üldiselt ma ju jälestan kaubandusvõrku, kuid pesu- ja kingapoes võin küll lõputult aega veeta.
.
Noh, vahepeal siis korralik. Peale filmi vaatamist suutsin 2 päeva vastu pidada, kuid eile murdusin. Ja koju läksin 5 paari kingadega, millest 3-d stilettod, ühed casualid ja ühed plätu moodi asjad. No ma lihtsalt ei saa kingade vastu...
Ja murtuks sai ka sõbrants, kellega koos kinos käisime. Nüüd me läheme teinepäev jälle kingi ostma:DDD Ma küll räägin, et valime talle ja ma niisama kaasas, kuid ennast tundes ma tean tulemust juba ette...
Krt küll. Ja R just ükspäev luges sõnu peale, et mul liiga palju nodi ja ma ise ei mahugi lõpuks elamisse ära.
Mehed ikka ei saa asjadest aru. Väga hästi seletas asja lahti filmi-Carrie, kui eriti fäänsis penthouse-korteris kapiukse avas ja selle väiksust nähes teatas: "Ok, NOW I understand the divorce".
.
Ehk siis: tuleb lihtsalt muretseda suurem kapp või elamine:)
Pole just päris hävituslenduri jutt, mis? Siit tulebki vastuolu hästi välja, miks ma oma unistusi ellu viima ei ole hakanud. Sõjard ja ajudeta tibi ei toimi koos.
.
PS: Täna on Rööbikul sünnipäev! Saab 6-kuuseks. Palju õnne talle:)
PS2: Pöial ikka veel valutab ja ei paindu...

11 kommentaari:

Tanza ütles ...

Ühel päeval ostsid 5 paari kingi??? Ne ponjal tahaks öelda.

PS: enne kui sõbrantsiga lähed nö niisama kaasa kingi vaatama, mine käi veelkord kinos, küll see õige tuhin jälle peale tuleb.

Sipsik ütles ...

Jep... 5 paari, mis teeb 10 kossi.
Ma tean, see ON kohutav. Ja vist vaid naistele mõistetav.
Seepärast ma ka kiljun siin kõva häälega, et siis äkitsi mõistlikud hinged hakkavad sõnu peale lugema ja mul kah mõistus jõuab oma eksirännakutelt koju tagasi.
Et filmi kordusvaatamine annab kindlasti vastupidise efekti.

Sipsik ütles ...

Äkki see teeb asja mõistetavamaks, et enne seda ma vist 3 kuud pole ühtegi kinga ostnud:)
Vist...

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Ülikõva, ma ütlen! Sellist taset juba naljalt ei ületa :D
Katsun ka järgmisel kuul kõik oma boonuste eest saadud pleki shoppamise peale raisata, sest garderoob ja kingariiul vajavad täiendamist. Suvi on käes ja jällenomittemidagipoleselgapanna :D :D :D

Anonüümne ütles ...

oi, aga kingi nillima peaks kindlasti jàrgmise nàdala alguses minema, kuna jàrgmisest nàdalast asendaja ja siis meesylemus... ja muidugi ka yks aktus :)

Sipsik ütles ...

Heh, naisterahval pole never midagi selga panna, isegi kui kapiuks hästi sulguma ei ulatu... Aga ilusa omandamine on ju sihuke teraapia et anna olla:)

A-le: õnneks nädalavahel kanuus kohtume, siis saame sõjaplaanid paika panna:) Ainult see meesülemuse jutt.... khmkhm;)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kle ma lisasin su emmessenni

Sipsik ütles ...

:DD
Oolrait!!!
Igaks juhuks hoiatan, et tulen aktseptin su ära ja siis jooksen kohe minema:) Hirm on nii suur lihtsalt...
Tegelikult sõidan paariks päevaks eemale lihtsalt.
Ja muidu olen nigel msnlane, kuid luban end parandada ja rohkem seal viibima hakata:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Eino, minu pärast pole küll vaja hakata endale tüli tegema ja msnis käima hakata sagedamini :D Mõnikord tahaks lihtsalt konstruktiivselt ja operatiivselt asju arutada. Eriti just õhtuti, kui itte tuleb ühte jutti :D

Marjakas ütles ...

Oi, ma ostaks ka 5 paari kingi, kui vaid raha rohkem oleks :) Kingahaigusest saan väga hästi aru, olen ka krooniline kingahaige. Samas ma ostsin viimased kingad kunagi kevadel, jalga pole neid veel saanud, ning vanad varud ka veel kestavad edasi...umbes 5 paari.

Sipsik ütles ...

Heh, vot see ongi see lugu, et kingad ju kestavad küllaga ja neid võib ju nii palju olla kui tahes, kuid siiski võiks mõni paar veel olla...
Ma igaks juhuks oma kingapaare kokku lugema aei hakka, saan veel ataki.

Aga JP-le: eh, ära nüüd muretse, ega ma eriti tubliks nagunii ei hakka, palju "riieldakse" minuga sellel teemal ja pean nagunii veidike end parandama:)
Ja tõepoolest, vahel on vaja asjadest just kohe ja sügavuti rääkida.