laupäev, jaanuar 18, 2014

18/365 - Uus lemmikloom

Umbes jaanipäevast alates on mul kodus uus veider lemmikloom - teeseen ehk kombucha ehk Mo-Gu.
Mhmhh.

Kui ema mõned korrad seda varem juua pakkus, öökisin pea et mao välja paljalt mõttest.
Siis rääkisid vend ja vennanaine, et neile ka meeldib. Mina öökisin edasi.

Ühel päeval olin nõus mekkima.
Ja esimesest lonksust sai palju.

Asi maitseb nagu kodune siider, noh :) Ise saad timmida magusust/kuivust ja tummisust suhkru, tee tüübi ja tee kangusega.
Väidetavalt ka paljude heade toimetega, kuid mulle meeldib eelkõige maitse :)

Ühesõnaga - peale jaani ilmus vend meile, purgike seenega kaasas. Ja teatas, et muidu on see seene kodustamine ainult jutu tasemel ja tema võttis nüüd asja käsile ja tõi mulle uue kodulooma.

Ja nii ta mul seal kapi otsas siis kasvab ja kodust siidrit valmistab :D

2 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Suhkrut kulub vist väga palju? Mulle ka muidu maitseb...

Sipsik ütles ...

Noh, 100gr nädalas mul. Ja musta teed mõni lusikatäis :)