pühapäev, jaanuar 19, 2014

19/365 - Küpsetised

Kui siin juba pidevalt söögi juures jutt käib, siis veel natuke samast:

Ma olen muffinihaige. Neid võiks ma küll pidevalt küpsetada ja siis järgemööda köögi vahet käies nahka pista.
Üleüldse tuleb mul söögitegemisel kõige paremini välja küpsetamine. Varem tegin päris maitsvaid muretaigna põhjal kooke, enam väga ei hooli. Kuidagi see magusavajadus on nagu on - vahel tahan, enamasti mitte. Muffinitest muidugi ei suuda mööda vaadata, kuid ega ma seepärast neid kuigi sageli küpsetada viitsi :)

Teine asi, mis mul praktiliselt alati õnnestub ja mis ka kaaskondseile mokkamööda, on lahtised pirukad. Quiche-laadsed ja pitsalised ja muidu lahtised pirukad. Meeldib neid teha väga rikkaliku täidisega, seest mahlaseid ja kindlasti rohke juustuga :D

Muudes kokkamistes esinevad üksikud pärlid, üldiselt aga pigem keskpärane.
Vahel ajan puhta untsu ka :D

Kommentaare ei ole: