esmaspäev, juuni 02, 2014

153/365 - Raskused kasimatusega

Pirtsperse minus võtab sõna - mul on raskusi kasimata inimestega.

Usun, et mõnel inimesel on kõikvõimalikest nääretest kõikvõimaliku eritumine haiglaslik nähe ja minu siiras kaastunne neile. Ülejäänud aga võiksid ju siiski end pesta. Kohe ON teatud hulk inimesi, kes veest ja seebist väga lugu ei pea.
Mis teha, mina ei pea siis ka neist.

2 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Mul tuli kohe meelde paari aasta tagune kogemus Keilast, kus kioskisabas üks tädi rääkis kõva häälega teisele, et tema sel aastal küll oma jopet ei pesnud, sest erilisi plekke polnud...ja mina mõtlesin juba tükk aega, et mis siin nii jubedalt haiseb...

Sipsik ütles ...

Püha taevas :D:D:D
Nuvot, nii see odöör ümbritsevate sõõrmeisse tekibki... - pole plekke, pole mustust?
Beeeee!