kolmapäev, jaanuar 11, 2017

Lahtilaskmisest

Eelmise postituse hirmsast kirjeldusest hoolimata on mu poisid mulle maailma kalleimad. Ma pole iial filmilikult kellegi pilti kabinetis hoidnud, kuid nüüd on mul tööl mu poiste ühine foto. Mis teha :)

Seetõttu oli mul üllatavalt keeruline aeg jõulude ja aastalõpu vahel.
Ema pakkus välja, et kuna mul aastalõpp ülikiire tööl, siis las poisid jäävad peale jõule Saarde.
Olgu öeldud, et ma olen neist eemal küll ööbinud, kuid alati nii, et siis on Vanamees nendega. Lapsed on olnud ALATI koos ühe vanemaga.

Noh, mõte ju suurepärane! Saab rahulikult tööd teha, ei pea kella vaatama, et "Oioi, lasteaeda vaja jõuda", saab õhtuti seda-teist-ja-kolmandat ära teha ja üleüldse pidu ja pillerkaar.

Nii. Ärasõit.
Olin poistele enne asjad ära selgitanud ja nemad võtsid rahulikult. Saare-kodu ju nii oma ja turvaline paik omade-turvaliste inimestega.
Ärasõit oli veider. Nii mul kui Vanamehel klomp kurgus pimedasse õhtusse sõites. Ilma lasteta...
Meenutasime, et viimati sõitsime Saarest ainult kahekesi ära aprillis 2012. Mais oli tõenäoliselt Vanem Poiss mingisugsel kujul kõhus kaasas. Ja ilma füüsiliselt kaasasoleva lapseta sõitsime siis Saarest ära detsembris 2012. Täpselt 4 aastat tagasi...
Me nimelt käime vähemalt 12 korda aastas Saares. Minu vanematekodu ja oluline koht ning perekonnasidemed. Väärt hoidmist. Kui mõni kuu jääb millegipärast vahele, siis mõni teine kuu duubeldame.

Ja seekord siis selline ärasõit. Veider oli. Väga veider. Aga samas lapsed juba 2a4k ja 3a10k vanad ja aeg veidikene servast lahti lasta ju...

Koju jõudes ei teadnudki kohe mida teha. Panime isegi teleka mängima ja vaatasime/kuulasime koos heliefektidega filmi. Vau! Aga iga kord, kui tuli reklaamipaus, olin ma kui nõelatult püsti ja kraamisin midagi. Mida iganes, mida kraamida andis, peaasi, et niisama istuma ei pidanud.
Imelik oli olla. Väga imelik.

Igatahes olid poisid kodust ära 2 ööd. Kolmandal päeval kihutasin peale tööd saartevahelisele praamile, sõitsin üle väina, sain kai pealt lapsed kätte ja tagasi praami. Üks väga praamine õhtu oli :)

Nüüd aga on ots lahti tehtud ning elasime üle ja puha. Imelik küll oli, kuid hakkama saime :)

Kommentaare ei ole: