teisipäev, aprill 10, 2007

Mis toimub???


Täiesti jabur, juba mitu päeva järjest uudised, kuidas karmide lollustega saavad hakkama suht kallid bemmid. Ok, ront-bemmidest saan aru, et seal nokkmüts varjab vaatevälja ja raske juhtida (olen mõelnud, et äkki on nokatsitel selline pigistav mõju ajule, et lükkab käärud siledaks?), kuid miskipärast kippusin senimaani arvama, et kallist autot muretsev kodanik peaks ideaalis olema natuke mõistusega, et suudab niipalju pappi teenida. Isegi kui tegeled musta äriga, siis ikka peaks ju olema piisavalt oidu peas, et äris püsida. Aga võta näpust.
Kahju tegelikult et see Paldiski mnt avarii põhjustaja, kelle autot näete pildil, minema pääses. See kõlab küll kohutavalt julmalt, kuid mina olen väga poolt et sellised saavad surma või invaliidistuvad. Sest nad ohustavad ju roolis olles ka minu lähedasi, kes võivad lihtsalt valel hetkel vales kohas olla ja kellegi ajukääbikluse ohvriks langeda. Ja need raisad ise pääsevad terve nahaga. No tõsiselt häiriv ju mõelda, et varsti on ta taas roolis ja ohustab suvalisi kodanikke edasi.
Mingid karmid bemmiuudised järjest ja täna järgmine, et üks kihutas rohkem kui 230km/h. Meie teedel??? Kus iga krdi auguke võib su lendu visata...
Njah, varem ikka arvasin et uuem bemm on midagi lahedat, kuid natuke on hakanud kahtlused tekkima. Tundub, et peavad ikka sitad autod olema. Miskipärast just bemmid kaotavad pidevalt juhitavuse, käivad üle katuse ja satuvad vastasuunavööndisse jne... Ok, kes aru ei saanud, see oli iroonia. Aga selline mulje jääb kõrvaltvaatajana küll.
Lisaks lähevad nad ka jube tihti katki, alalõpmata on kusagil linnas teistel jalus ja ohutuled plingivad. Suvalises kohas keset teed ja kedagi sees pole.
Ja omanikud on saanud raske tervisekahjustuse, sest nende autod on väga sageli invakohtadele ja lausa risti üle kahe koha pargitud. Vaesekesed. Aga paistab vähemalt et invatoetused meie riigis ülikõvad!
Vahel kui sellist parkimas näha, saab ikka sõnaliselt kaasa tuntud teisele ja kui veel näha, et liigub vabalt, siis kaastunne ajuinvaliidsuse puhul. Oi kus lähevad närvi ja kukuvad särtsuma!!! Nii lõbus:)
Kahju kohe et idioodid selle auto mainet rikuvad. Muidu tundub kobe käula olema, suuri ja tumedaid peris ilus vaadata ka. Ja ütlemata turvaline (eriti kui vaadata kuidas ajukääbikud kriimustusteta mahakandmisele minevast sõidukist putku pistavad). Aga jah, mainet rikutakse ikka täiega ja kui kunagi nii rikkaks saan, siis ei julgegi seda marki osta, maine pärast juba.
Õnneks pole hullu, leidsin ühe ilusa võimsa mersu, valib siis papi pudenemise korral selle:)
Njah, kurb tegelikult kui aju asemel põhk. Loomulikult tahaks ju proovida palju masin välja võtab, kuid seda tuleks teha ohutult, mitte teiste liiklejate läheduses.
Mulle ka meeldib kiirus, hullupööra muide. Rahuldan aga oma vajadusi suurtes tivolites oksepumpadega sõites. Krdi hea adrenaliinilaks. Jah, tean et maanteel olen ka mina natuke paha liikleja, kuna 90 pole pea kunagi rauas, kuid siiski üle 110-115 sõidan vaid möödumisel või kellelegi sappa võttes, kui kolonni jõudmine nt õhtuämaruses tänu metsloomavõimalusele ohutum variant tundub. Muidugi ei tohiks kihutada ja ma pole uhke, tean et olen paras rullnokk ja autopede. Aga ajuvabalt riskima pole ma küll võimeline. Milleks? Elu on ju veel ees.
Point ongi selles, et kui sul jalg ulatub gaasipedaali põhja vajutama, siis ega sa sellepärast veel kõva mees ole. Gaasi vajutada oskab igaüks.

2 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Sa kirjutasid kohe nii kurja bemmijutu, et ma mitte ei saa vaikida :D

BMW on nimelt minu lemmikmark. Ilus on, turvaline on ja sõidumugavuselt üks maailma esinumbreid. Seda kirjutavad ajakirjad, räägivad teadlased, aga ka tavainimesed, kes roolis midagi tunnetada suudavad. Eks siis olegi, et kui autos on mõnus istuda, mootor möirgab meeliülendavalt, muutub jalg raskemaks. Kellel siis sõiduoskust vähem, paneb pambusesse. Ometigi ei saa siin süüdistada autotootjat, ikka juht on see, kes süüdi. Siin pole enam vahet, kas persse all oli bemm või mersu. Ma leian.

Kiirusega on bemmidel sedaviisi, et on kaks uudist. Üks hea, teine halb, nagu ikka. Hea uudis on see, et kõikidel tavatootmises olevatel bemmidel on kiiruse ülempiir piiratud 250-ga, seega isegi siis, kui mootor lubaks rohkemat, ei ole võimalik kiiremini sõita. Halb uudis on muidugi see, et 250 km/h on väga suur kiirus, nii et sellest piirangust reaalset abi nagu et polekski.

Nii, sain ka oma monoloogi maha peetud. Igatahes ei saa väita, et mingi m*nnid rikuvad bemmi mainet. Autot ju ei ostetagi maine pärast. Vähemalt ideaalis mitte. Need, kes bemmi maine pärast ostavad, on just mu arust Sinule vastupidise mõtlemisega inimened - oh jess, kõik kihutavad, ju siis läheb see auto maru hästi edasi, ostan ka!

Mul on lihtsalt jube kahju, et ühele suurepärasele automargile niimoodi liiga tehakse :)



Alati bemmidele ustav Mariliis

Sipsik ütles ...

Üldse ei vaidle, bemm igati ilus ja hea, eelkõige aga kvaliteetne masin. Seepärast ongi kahju et teatud tüüpi tegelinskid selle mainet alla kiskuma on hakanud. Ikka ju rahva seas kõlab mõne erilise nõmediku kohta, et "ahh, ju see oma bemmiga bla-bla-bla". Kurb tegelikult.