kolmapäev, aprill 04, 2007

Noorus on hukas


Kuna olen juba nii vana küll, on kätte jõudnud minu aeg öelda, et "küll see tänapäeva noorus on ikka hukas".
-
Aga no päriselt ka. Ja siis küsitakse miks mul lapsi pole. Ma ei julge! Ma pole kindel et suudan neid kasvatada nii et nad hukka ei läheks. See on ikka ilgelt nipiga teema tänapäeval. Ja tark peab olema... Kaval... Aga minu otsekohesuse juures ma tõenäoliselt osutun pigem liiga karmiks vanemaks ja laps läheb protestiks hukka.
-
Ma ei räägigi igasugu vägivallast, mida lapsed toime panevad. See on nagunii üle mõistuse. Räägin palju lihtsamatest ja jaburamatest asjadest, nagu nt see uudis siin...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina isiklikult arvan, et lapsed hindavadki otsekohusust ja ausust. Eks natuke kavalust ole ka vaja - aga sellist pidevat keerutamist ja vassimist ei salli vist keegi...

Sipsik ütles ...

Aga karm ikka mõelda sellele uudisele mu meelest. Ok, on varaküpsed ja kepivad - edu neile. Aga esitada seda grupiviisiliselt teiste ees? Suht veider mõelda kuidas need väikesed nokukesed seal turritavad ja tibid meedias nähtu põhjal vingerdavad ja oigavad... Sest vaevalt et seal nüüd suurt ja sügavat kirge ja vastupandamatut vajadust mängus oli! Ikka pigem esinemise teema...