kolmapäev, juuli 09, 2008

Konna eelarve

Juba jupp aega pole isegi peauudistele pilku heita saanud, järgmise aasta eelarve pingsalt koostamisel.
Leian, et olen ikka tõsine friik. Pole aega hingegi tõmmata, kuid kui saan ninapidi numbrites tuulata ja loogikat taga ajada, siis veri keeb ja silm särab ja miski muu ei loe. Päevade viisi juba ja no mitte ei tüdine. Vot see on elu!
Ostsin enesele hiiglasuured päikeseprillid. Suuremad, kui mul teised prillid kokku. Ise jube rahul ja nimetan neid konnaprillideks. Nagu hipi-konn:)

Täna, kui hakkasime veel päikese paistes poodi minema, palus R viisakalt, et kas ma ei jätaks prille koju. Ma nägevat ilma nendeta palju parem välja... Kogu mu rahulolu läks... kellegi peesse ta igatahes sai.

Kui siis torisesin, et kas mu tekkivad kortsud on paremad, löödi mu loogika uppi lausega "aga mis ma siis valesti ütlesin? hullem ju, kui ma oleksin öelnud, et pane prillid ette, siis näed parem välja". Nojah, loogika.

Aga siiski mu konnakad meeldivad mulle! Ja kavatsen neid edasi kanda!

9 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mul ka konnakad. J.le ei meeldi :D Höhöhööö!

Sipsik ütles ...

Nuvot, ei saa ka mina aru sellest meeste konservatiivsusest. Kõik, mis on kiiksuga, väärib ninakirtsutamist.
A ei meie sest hooli, eks:)

soodoma ja gomorra ütles ...

huvitav, ma olen sama asja mtmeid kordi kuulnud.
kusjuures, eriti tihti tuleb seda ette nimelt päikeseprillidega.
mis samas on ju suht loogiline.
vaevalt, et samasuure kiiskuga riietust endale selga ajaks. prillid on parasjagu nii väiksed või suured, et jäävad lubatud/üleelatava kiiksu piiridesse:)

Tanza ütles ...

Õudsad on need jah, soeta parem mesimummu prillid :D

Sipsik ütles ...

Kellele konn, kellele mesimumm:)
Herilane on kah veel variandiks.
Krt, peab vist neist teinekord pilti tegema, siis saab hinnata et EI OLE koledad:D

Babajagaa ütles ...

Õela inimese reputatsiooniga kaasneb õnneks see, et keegi ei julge su prillide üle kobiseda:))

Sipsik ütles ...

Heureka!
Hakkan ka õelat reputatsiooni taga ajama! Oi nad siis saavad mu käest:)
Kui ma ise hakkama ei saa, siis tulen Livimaa Malbeima Naise juurde eratunde võtma:D ...krehvt-krehvt...

Dreamlamb ütles ...

Mul on ka konnakad :D Üks meesisik proovis korra kobisema hakata, aga ma suutsin ta sekundiga maatasa teha, väites, et tema ei tea moest ja stiilist ja sobivusest midagi. Kusjuures ta ei teagi. Mina kannan uhkelt oma hirmkalleid ja hirmsuuri aga krdi mugavaid prille edasi.
Siinkohal oleks õige lõpetada sissekanne üldlevinud ja äratüüdanud sõnaga - Päikest! ;)

Sipsik ütles ...

Oi jummel, see väljend on tõepoolest juba kohutava maigu saanud!
Aga antud konnaka-konteksti äärmiselt sobiv:DDD