kolmapäev, juuli 02, 2008

Lugejatest

Tegin tillukest statistikat, mil inimesed blogisid lugemas käivad. Minu blogi külastatavusele tuginedes saan välja tuua järgmised andmed:
.
Kõige-kõige enam loetakse vahemikus 9-11 hommikul. Seega tööle jõudes kohvitassi kõrvale ja sisseelamiseks:D
Edasi natukene sagedus väheneb lõunani, siis alustab taas tõusuteed. Järgmine tipp saabub 15-16 ajal, siis vist tööjaks raugeb ja hakatakse vaikselt otsi kokku tõmbama. Edasi taas langustrend kuni 19-ni, mil pere toidetud ja võimalus virtuaalmaailmaga suhestuda. Tõus jätkub kella 23-ni, millele järgneb põhkupugemisega seonduv tugevam langus. Öösiti loevad üksikud unetud. Hommikul 8-10 vahel siis intensiivne tõus ja haripunkt taas 9-11 vahel:)
Väike ülevaade ka. Vasakul siis % kogu päeva lugemistest ja all kellaaeg:
.
Päevade kaupa on lugemus enam-vähem võrdselt jaotunud tööpäevade lõikes, nädalavahel vähem (laupäeval kõige vähem).
.
Tegelikult veider mõelda, et miks keegi loeb kellegi blogi. Nagu juba varem olen kedagi tundmatut tsiteerinud - blogijad on liputajad ning lugejad on piilujad. Mulle täiesti sobib, kuna kirjutad küll põhiliselt enesele tuleviku tarbeks ja lähedastele ülevaateks oma tegemistest, kuid siiski on huvitav kui keegi täiesti võõras inimene leiab su piisavalt huvitava olevat, et sinu tegemisi jälgida ja kaasa elada. Samuti nagu ise loen võhivõõraid tuttavatele lisaks. Rääkimata sellest, et nii mõnigi äärmiselt huvitav tutvus on alguse saanud just vastastikusest huvitatusest läbi blogimise. .
Omamoodi naljakas mõelda, et mõne jaoks olen kui raamat. Lühijutud, mida sirvida ja oodata. Mõni loeb selleks, et teada kuidas läheb. Mõni selleks, et talle meeldib mu kirjutamisstiil. Mõni tunneb ära ennast ehk siis samastumise aspekt. Mõni kuidagi nagu harjumusest, isegi kui tegelikult enam ei viitsi. Mõni põlglikult, lootes näha, et ehk läheb miskit halvasti.
Mõnel on põhjuseid mitu, mõni viskab vahel pilgu peale, kui meenub. Põhjused lugemiseks väegadi erinevad...
.
Kõige lahedam elamus oli, kui üks täiesti ja vägagi tuttav inimene silmad üllatusest suureks ajaks ja hõisatas: "Ahhaa, või et sina siis oledki Sipsik!!!?" Et siis tundsime eraelus, oli mu lugeja ja näed mis välja tuli:)

7 kommentaari:

Tirtsikas ütles ...

"Rääkimata sellest, et nii mõnigi äärmiselt huvitav tutvus on alguse saanud just vastastikusest huvitatusest läbi blogimise." - jah, nagu meie tutvus :) Ainsa erandina - sina oled mind näinud, kuid mina ei teadnud, kes sa oled, kui mind tšekkama tulid :P

Sipsik ütles ...

:DDD
Eks ma ka arglik:D
Sama kui mina sinuga, on nt Jääraplika minuga teinud - kaks korda olevat tahtnud varrukast sikutada, kuid närv ütles üles mu hirmutavust adudes:DDD
Nii et tean seda veidike etteheitvat tunnet:)

soodoma ja gomorra ütles ...

ma olen elus paar korda varem internetti pea ja aja kaotanud.
siis sedavõrd kaotanud, et ennast ka juba lausa häirima hakkas.

esimene kord, kui kolmas poiss sündis. istusin iga oma vaba hetke perekooli foorumis ja jutukas.
teine kord läksid jalad ja katus flirdis. sealt on muide pärit ka mu praegu elukaaslane. ja lahutatud abielu.
nüüd tundub, et hakkab kätte jõudma kolmas kord . asi hakkab käest minema blogimaailma(de)s.
nii põnev ja yllatav on avastada, kuida maailma ja olukordi nii erineva nurga alt nähakse:)

Sipsik ütles ...

Eks see virtuaalmaailm surub jah kuidagi sellise hooga peale, et võib kütkesse kinni jääda.
Aga eks ta ole arengute üks osa ja vahel sukeldud, siis jälle puhkad jne:)
Minagi tean mitmeid õnnelikke paare, kes veebimaailmas teineteist leidnud:) Suhtlemisvormidki muunduvad, mis teha.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Ma ausõna järgmisel korral haaran su varrukast ;)

Mul on tegelt vabandused ka olemas. Esimesel korral olid sa koos ühe sõbrannaga ja just Muahhi maha istunud. Viisaka inimesena ei sega ma tavaliselt võõraste inimeste vestlusi.

Teisel korral olid sa kinos. Noh, ma olin ka :D Aga liiga palju igast naisi oli ümberringi.Jälle viisaka inimesena ma ei tulnud segama teie vestlust. Pärast filmi nägin kuidas te sõbrannadega sealt Vapiano vahelt ära kõndisite parkla poole ilmselt vms ja siis veel ütlesin Babajagaale, et näed, see ongi see Sipsik blogist. Et hüüaks kõva häälega:"Siiiiipsik!" ja vaataks mis saab? Aga ei hüüdnud. Lõin araks vist.

Tegelikult: loll, kes vabandust ei leia :D

Gerli ütles ...

Kas oled vaadanud ka maade kaupa, et mis riigist ja kuidas su blogini jõutakse?
Ma ise olen üllatusega imestanud kui järjepidevalt ugri-mugri maadelt inimesi "lugemas" käib (enda teada mul seal tuttavaid pole) :) Samas Eesti ju konnatiik ja meid jagub igale poole:)

Sipsik ütles ...

:DDD
See oleks jah peris lõbus olnud:) Kusjuures ma täiesti reageerin sellele nimele, kodune hüüdnimi mul. Nii et järgmine kord, kui varrukas hirmus tundub, lase häälepaeltel pingulduda:)

Aga maade kaupa olen ka jah vaadanud. Juhivad Eesti ja Soome, sagedased on ka UK, USA, Luxemburg, Prantsusmaa ja Austraalia. Osades neist ka sugulasi ja tuttavaid, kuid Luxemburg ja Prantsusmaa huvitavad mind kangesti. Ja paistab, et keegi lugejatest on kolinud Egiptusesse, avastas mind läbi Punapea blogi:)
Igasugu muud pudi on ka nii 50 riigi ringis. Ehk siis tõepoolest paistab eestlasi kõikjal olema, kuna need on korduvad külastused ja eesti keele oskus hädavajalik:)