reede, juuli 11, 2008

Pehmem pool

Olen korduvalt rõhutanud, et ulguvad mehed mulle teps mitte ei sobi. Küll aga kuuluvad erandite hulka nii mõnedki vanakooli tüübid, kelle sõnad lausa lõikavad hinge.
Üheks näiteks saan tuua Joe Dassin'i, kelle lugu "Et si tu n'existais pas" rebestab mu hinge nagu... ma ei tea mis.
Tõlge on minu algajalikule keeleoskusele tuginev, seega paluks teadlikumatel mitte pahaks panna.
Et siin siis võimalus minu pehmema poolega tutvuda:)

Et si tu n'existais pas, kui sind olemas ei oleks
Dis-moi pourquoi j'existerais? ütle mulle, miks peaksin mina eksisteerima?
Pour traîner dans un monde sans toi, sikutamaks end maailma ilma sinuta
Sans espoir et sans regrets. ilma lootuse ja kahetsusteta

Et si tu n'existais pas, kui sind olemas ei oleks
J'essaierais d'inventer l'amour, üritaksin ma armastust leiutada
Comme un peintre qui voit sous ses doigts nagu kunstnik, kes näeb oma mõtetes
Naître les couleurs du jour. sündimas päeva värve
Et qui n'en revient pas. mida ta eal ei suuda edastada

Et si tu n'existais pas, kui sind olemas ei oleks
Dis-moi pour qui j'existerais? ütle mulle, kelle jaoks peaksin mina eksisteerima?
Des passantes endormies dans mes bras neile möödujaile, kes magavad mu käte vahel
Que je n'aimerais jamais. keda ma eal ei armasta?

Et si tu n'existais pas, kui sind olemas ei oleks
Je ne serais qu'un point de plus ei oleks ma erinev teistest
Dans ce monde qui vient et qui va, maailmas, mis tuleb ja läheb
Je me sentirais perdu, ma oleksin kadunud
J'aurais besoin de toi. ma vajaksin sind

Et si tu n'existais pas, kui sind olemas ei oleks
Dis-moi comment j'existerais? ütle mulle, kuidas eksisteeriksin?
Je pourrais faire semblant d'être moi, ma võiksin teeselda olla mina
Mais je ne serais pas vrai. kuid see poleks iial päris õige

Et si tu n'existais pas, kui sind olemas ei oleks
Je crois que je l'aurais trouvé, usun, et oleksin selle leidnud
Le secret de la vie, le pourquoi, Elu Saladuse, põhjuse
Simplement pour te créer lihtsalt loomaks sind
Et pour te regarder. ja sind vaadata

Appi, ma olen purjus. Täis kui tarakan. Täiesti kännuämblik.
Tänase päeva sündmuste ajel ostsin üle pikema aja koju veini ja nüüdseks, kui olen kaks klaasi sealt oma harjumatule kerele ammutanud, on tulemuseks totaalne švips. Ütlemata imelik on tunda purjakil olekut. Ma pole sellega ju harjunud. Tark oleks vist magama minna, mitte purjus peaga prantsuse keelt tõlkida... huuuhhhhh....
Iadöd!

PS: Kurb on näha, et mõne inimese õelusel ei ole piire ka mitte. Kust küll sellised inimesed tulevad? Olen siiralt rõõmus, et mina selliste minu jaoks alaväärsete hulka ei kuulu.
Kuigi nendega on raske, on hea meel tõdeda, et lõpuks võidavad need, kes teisele meelega haiget ei tee:)
Meenub too eelmiseski postituses üleskiidetud sõber, kes elutargalt teatas, et meeste vahel on vendlus ja naiste vahel õelus... Krt kui õigus tal on. Jälle. Alati.

7 kommentaari:

Tirtsikas ütles ...

Kes liiga tegi?

Sipsik ütles ...

Ehh, eks iga inimese elus ole üks "keegi", kes nagu kärbes suvisele marjakoogile maandub. Võid püüda teda ära ajada, tema olemasolu unustada, teda ignoreerida, kuid ikka ta tuleb ja suskab oma sitased jalad su vahukoore sisse.
Eks nendega tuleb lihtsalt edasi leppida, kuna maha löömiseks liiga pehme südamega.

Tirtsikas ütles ...

Vaat, kärbest veel lööd maha, aga inimest küll mitte.
Aga jah, ma tean väga hästi, mis tunne sul on. Mul on see ka aegajalt, kui üks antipaatne lähemale trügib ..

Anonüümne ütles ...

kaks nii erinevates toonides kirjeldust üksteise sabas. no mis nüüd siis juhtus?

Sipsik ütles ...

Eh, eks sa tead isegi mu elu valupunkti. Ütleme nii, et minule arvatud ammu-uinunud lohe tõstis taas pead, kui valvsuse kaotasin.
Ma olen niiiiiiiiiiiiiii väsinud.
Kui tahad, siis teinekord õlleklaasi taga räägin, siin avalikult patrama ei hakka.

Anonüümne ütles ...

et see on seesama teema, mis sai ära sõnatud Pirita kandis tsikeldades?

Sipsik ütles ...

Jep. Et oligi liiga kaua liiga rahulik see eluke:)
Et igav mul juba ei hakka, seep omast käest.