esmaspäev, juuli 16, 2007

Järgmine 7 - mida ma ei kannata?


Punapea ja Anu on juba omad sissekanded teinud, ma siis üritan ka.
Tegelikult häirivad mind mitmed asjad, sageli just pisiasjad. Aga suurematest üritan siis miskit üles kirjeldada:

1 - Vägivald. Mul kama kui võrdsed üksteist klohmivad (ükskõik kas siis füüsiliselt või verbaalselt), kuid ma vihkan kui liiga tehakse endast nõrgematele. Ilma põhjuseta. Võin nii marru minna et ei kontrolli oma käitumist. Ehk siis minu puhul vägivald sünnitab vägivalda.
2 - Rumalus. Ja sellega hiilgamine.Kui oled loll, ole vait. Jätad natukenegi inimväärse mulje.
3 - Nagu ka Anu puhul - suunatule mittenäitajad. Krt, sellel kangil on täiesti asjalik otstarve, mina ju ei näe su tuult läbi laskva kolba sisse ja ei oska ennustada millise manöövri sa järgmiseks ette võtad.
4 - Mõttetu virisemine. Ei saa midagi tehtud selle ja tolle pärast. Hale! Kõike saab, tuleb vaid end käsile võtta. Teatud kohtades ei ole oluline protsess, ainsana loeb lõpptulemus. See, mis vahepeal toimus või miks midagi toimuda ei saanud, on hülgemöla.
5 - Kasimata inimesed. Usun, et mõnel inimesel on kõikvõimalikest nääretest kõikvõimaliku eritumine haiglaslik nähe ja minu siiras kaastunne neile. Ülejäänud aga võiksid ju siiski end pesta. Kohe on teatud hulk inimesi kes veest ja seebist väga lugu ei pea. Mis teha, mina ei pea siis ka neist.
6 - Valetamine. Ebaausus muudab mind ütlemata kurvaks. See näitab respekti puudumist teise inimesse, muidu ju poleks vaja talle valetada. Kahjuks on valetamist meie ümber liiga palju. Liiga palju.
7 - Kellegi järel ootamine. Kui on kokku lepitud ja inimene ei teata mulle et ta hilineb, ajab see mind seesmiselt hullupööra marru. Võin head nägu teha, et suhteid mitte rikkuda, kuid see ajab mind marru. Ok, ma ise hilinen ka. Aga ma teatan ette kui hilinen. Ei meeldi et keegi peab minu pärast nagu tola passima. Ta jõuab siis ju oma ajaga midagi peale hakata. Vähemalt on tal võimalus oma aega otstarbekalt kasutada kui ta seda soovib.

Huhh, aur väljas, samuti ka päike:)

2 kommentaari:

Beebisiniste silmadega ütles ...

Olen sinuga sama meelt, kõikides punktides.
Ainult, et lollid ei saa vait olla kuna nad ise ei tea, et on rumalad. Rumal on enamasti veendunud, et on kõige targem. Ja seega pole lootustki vaikimisele:)
Valetamist ära parem meelde tuleta. Masendav, mis toimub!
Ootamine on k o h u t a v tegevus. Ei sobi mulle ja ei taha teisi ka ootama panna.

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.