teisipäev, juuli 31, 2007

Ülim nauding


Milline võiks olla ülima rahu ja kirgastumise hetk kellegi elus?
Inimesed on erinevad, olen sellest aru saanud. Ja kuna ma isiklikult pole maailma parim suhtleja ja suhestuja, siis minu parimaks kaaslaseks olen ma ise. Ja minu maailm ja mu kapsel mu ümber.

Mis võib aga minul pisara välja kiskuda? Füüsiline valu? Vaevalt. Hingevalu? Vahel, kuigi enamasti peetakse mind külmaks. Nad ju ei tea.
Tegelikult võib mind õnnest ohkama ja vahel pisaragi poetama panna hetk milles viibin ka praegu. Hea vein, norskav kass, hämar küünlaid täis tuba ja suurepärane muusika.

Hullumaja kuidas hindan hetki kui olen vaid iseenda ja oma muusikaga. Lihtsalt kuulan ja tunnen kuidas mu hing ja süda täituvad meeletu õnnega. Ja kujutan ette, et laulan sama hästi kaasa kui Jon Anderson:DD. Täiesti seletamatu.

Armastan väga oma lähedasi ja häid sõpru, kuid juba lapsest saadik olen suhteliselt eraklik. Kui suhtlen, siis täie rauaga, kuid vajan hirmsasti võimalust olla vaid iseendaga. See on aeg mil laen oma patareisid, et siis taas ühiskonnakõlbulikult käituda. See on aeg, mida teised ei näe. Minu aeg.

Raske on ette kujutada aega, kui mul on lapsed kes mind vajavad. Ja kes ei lase mul mu oma eraklikku maailma kapselduda, kus keegi mind ei näe ega kuule. Lohutage mind keegi, et ka pereelu kõrvalt saab see võimalik olema... Siiani on vaid mina-mina-mina ja minu sõber ego. Ja ma ei tahaks oma sõpra kaotada ju... Samas tahaks et tulevikus oleks keegi kes mulle veeklaasi ulataks, kui ise enam ei jaksa...
Kuidas ometi suruda alla oma mina ja muutuda ühiskonnakõlbulikuks?

Edit: Kass vaatab mind tõeliselt hämmeldunult ja suuresilmselt kui Led Zeppelini nautides veidraid liigutusi teen:)

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma arvan, et lapsesaamiseks peab valmis olema. et ühel hetkel tunned, et enam muudmoodi ei saa ja siis sa oled juba ise ka nõus väheke oma egost loovutama nn. hea asja nimel:) lapse kõrvalt on head omaette olemise hetked siis, kui laps magab. või omaette mängib. pole see asi nii hull midagi!

Anonüümne ütles ...

Laps vähendab päris kindlasti seda aega, mida saad ainult endale kulutada. Aga kui tahta, siis on see aeg ka lapse kõrval täiesti olemas, võibolla ehk teistel hetkedel kui muidu harjunud oled, või vajab see natukest planeerimist (st laps kellegi teise hoolde), kuid see on minuarust täiesti võimalik.

BigBlackCat ütles ...

Minu meelest tähendab lapsesaamine oma egost täielikku loobumist ning oma ajast võib vaid und näha. Vähemalt esimesed paar aastat.

Anonüümne ütles ...

sul pole jah, kahjuks, oma aja saamisega vedanud.. :(

Sipsik ütles ...

Ohjahh. Asi oleks palju lihtsam kui oleks kodused lähemal kui Saaremaa. Viskad üle ukse ja lähed oma asju ajama. Kodused ju ka rõõmustaksid, ma usun:)

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.