esmaspäev, november 12, 2007

:(


Kas keegi teab kuidas saada nätsu viigipükste (õnneks suht libedad) küljest ära?

Keegi intelligentne inimene oli ühes söögikohas oma nätsu tooli alla vajutanud ja kui ma siis lõunat süües ja mõnusalt juttu vestes jalgu tooli alla kerisin, ei saanud enam jalga vaba liigutusega ettepoole suunata. Siis selle veniva jõleduse oma sääre küljest avastasingi ja nüüd oleks nõu tarvis. Ei julge ette teadmata masinasse visata - äkki vaja enne millegagi eemaldada. Kogemus puudub:(

4 kommentaari:

Riina ütles ...

Ma olen midagi kunagi kuulnud külmkappi panemisest. Külmana näts ei pidavat kleepuma niipalju ja on võimalik lihtsamalt eemaldada. Ega hullemaks ikka ei tee vist...

Sipsik ütles ...

:D
Eks topin siis toiduainete vahele:)

Anonüümne ütles ...

ice, ice beibi ... kusjuures see ei ole nali. hõõru kas jääkuubikuga või siis pane sügavkülma mõneks ajaks, et zevatška ära külmuks. tuleb valutult lahti.
ime, et sa siis ise ei tea selliseid asju?

Sipsik ütles ...

No kus ma siis siukseid asju tean kui kogemusi pole:)
Pole kunagi mingeid probleemseid plekke olnud - ei tegele enese mäkerdamisega:) Nüüd siis keegi minu eest tegeles..
Aga praegu jah sügavkülmas juurikapakkide vahel:) Usun et saab korda - kaks inimest juba sama asja teavad, siis ikka õige värk.