teisipäev, november 13, 2007

Fuih-isikutel mitte lugeda:)


Mees sõbrale:
"Kas tead, mul on kodus vesivoodi, aga et mu naine on frigiidne, ristisin ma voodi Surnumereks."
-
Noormees ja neiu tantsivad.
"Kas ma olen väga raske?" küsib neiu mõne aja pärast.
"Ei, mitte sugugi," vastab noormees.
"Siis laske, palun, tungraud alla!"
-
Hommikul ärkavad mees ja naine. Naine vaatab toas aeglaselt ringi ja ütleb siis mõtlikult:
"Tuba on sul ka väike!"
-
Vana libu istub siivutus poosis pargipingil. Vanamees läheb mööda ja ütleb:
"Ei häbi ega au! Kata oma surnuaed kinni!"
"Minu surnuaeda tuleb veel nii mõnigi jalutama," vastab libu, "aga sinu ümberkukkunud mälestussammast ei aja enam keegi püsti!"
-
Neiu ostab kolm banaani. Ühe paneb vasakusse rinnataskusse, teise paremasse rinnataskusse ja kolmanda teksapükste tagataskusse. Bussis suure trügimisega tulevad ostud talle taas meelde.
Katsub vasakut rinnataskut ... katki. Katsub paremat rinnataskut ... katki. Katsub tagataskut ... terve. Et ainukest järelejäänud banaani tervena koju viia, otsustab neiu seda taskus peoga kinni hoida.
Paar peatust hiljem koputab üks noormees talle õlale ja lausub:
"Vabandage, ehk oleksite nii kena ja laseksite nüüd lahti. Ma pean maha minema."
-
Kaks tudengit voodis.
"Kas lasen sisse?" küsib noormees.
"Kas keegi koputas?" küsib neiu vastu.
Mõne aja pärast küsib neiu:
"Kas lõpetasid juba?"
"Ei, olen alles teisel kursusel," vastab noormees.
-
Ok, tänaseks aitab:)

Kommentaare ei ole: