neljapäev, november 29, 2007

Lapsesuu


* Ekstreemsused on need, mis inimese küljes ripuvad.
* Tüdrukud ei saa seistes pissida, kuna neil pole kuskilt kinni hoida.
* Minu ema on väga ilus. On kohe näha, et ta kunagi noor oli.
* Suleliste hulka kuuluvad kõik sulgedega elusolendid - kanad, haned, pardid, linnud ja indiaanlased.
* Magamise ajal on hea aken lahti hoida, sest hingamine on tervisele kasulik.
* Minul pole köhasiirupit vaja, ma saan ka ilma selleta köhida.
* Ükskord ma olin nii haige, et mul oli 40 kilo palavikku.
* Šnitsli tegemisel tuleb kõigepealt liha surnuks kloppida.
* Kõige parema meelega söön ma riisipudingit õunakompostiga.
* Mineraalvesi ilma gaasita mulle ei meeldi, see on liiga vedel.
* Ma pean pidevalt oma tuba koristama. hoolimata sellest, et ma sündisin lapsena ja mitte orjana.
* Banaani ma ei saanud süüa, sest ema oli selle liiga kõvasti kinni pannud.
* Minu emal on beebi kõhus, aga ma ei tea kuidas tal õnnestus see alla neelata.
* Emadega ei tohi norida, sest nad on kasulikud.
* Kui meil isa ei oleks, peaksime kõik toiduülejäägid ära viskama.
* Trooja hobune oli ainult väljast hobune, seest oli see vagunelamu.
* Kui mehel lapsed on, siis on tal ka naine kaelas.
* Kui armunud esimest korda suudlevad, kukuvad nad kohe ümber ja ei tõuse enne tundi aega püsti.
* Tüdrukutele on parem mitte abielluda, aga poistele on koristajat vaja.
* Minu vanaema tundis veel dinosauruseid.
* Jeesus oli nii ilus, et teda ei tahetud maha matta, vaid naelutati ristile.
* Armastuse puhul saadakse alguses ühe noolega pihta, aga mis pärast seda tuleb, ei tohiks enam haiget teha.
* Vanaemad enam piima ei anna.
* Vanaema on pere kõige kallim osa, tal on vanakraami väärtus.
* Mina veel sõlme ei oska, sellepärast seob ema mu jalad ise kinni.
* Poolsaar on saar, mis veel päris valmis pole.
* Vanaema on nii paks, sest ta on headust täis.
* Kui vanaemal hammas valutab, paneb ta hambad lihtsalt klaasi.
* Issi külvab seemned ja emme muneb muna, nii tulevad beebid.
* Minu vanaisa on peast paljasjalgne.
* Kui arst opereerida tahab, tuleb ta kõigepealt steriliseerida.
* Tappa ei tohiks, sest siis tapab keegi tagasi.
* Kuu peal inimesed elada ei saa, sest poolkuu ajal poleks neil seal ruumi.
* Minu vanaisal ametit pole, ta ongi lihtsalt vanaisa.
* Mida vanemaks inimene saab, seda kallimaks lähevad ta hambad.
* Mida varem inimesed olid, seda ahvilikumad nad välja nägid.
* Tore, et vanaisa ja vanaema koos hauas on, nii saavad nad vähemalt juttu ajada.
* Kaevasime mänguväljakul toreda augu, aga ema ei lubanud seda koju kaasa võtta.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei no , said jälle hakkama! :)Kolleegid vaatasid mind äärmiselt kohkunud nägudega, kui ma siin arvuti taga turtsusin nagu nina pipratoosi pistnud kass ja lõpuks suisa möirgama pistsin. Ei jäänud muud üle, kui tuli nendega su postitust jagada ...

Sipsik ütles ...

:DDD
Mina olen ka Lapsesuu täielik fänn:) Nad lihtsalt on nii hea loogikaga. Kõigest kumab ju läbi täiskasvanute jutt, ainult et läbi oma arusaamade:)

valgeseelik ütles ...

Alati on hea tuju garanteeritud! :)