kolmapäev, aprill 16, 2008

Lapsesuu (armastus)


KONFIDENTSIAALSED ARVAMUSED ARMASTUSEST
.
"Mina olen igati armastuse poolt, aga ainult niikaua, kui see ei juhtu siis, kui "Mootorratturhiired" telekast tuleb."
Jill 6 a.
.
"Armastus on tobe... aga ma ikkagi vist proovin kunagi."
Floyd 9 a.
.
"Eile ma suudlesin ühte tüdrukut ühes privaatses kohas... me olime puu taga."
Crey 7 a.
.
"Armastus leiab sind isegi siis, kui sa üritad selle eest end ära peita. Ma olen üritanud ennast peita sellest ajast saadik kui ma olin viiene. Tüdrukud ikka leiavad mind üles."
Dave 8 a.
.
MÕNED KINDLAD VIISID, KUIDAS PANNA TEIST INIMEST ENDASSE ARMUMA
.
"Ütle, et omad tervet kommipoodide ketti."
Del 6 a.
.
"Üks kindel värk on viia tüdruk välja sööma. Vaata midagi, mis talle kindlalt meeldib. Minu puhul friikartulid alati mõjuvad."
Bart 9 a.
.
KUIDAS SAADA ARU, ET KAKS INIMEST, KES RESTORANIS ÕHTUSTAVAD, ON ARMUNUD?
.
"Armastajad ainult vahivad teineteist ja söök jahtub ära... Teised inimesed hoolivad ikka rohkem sellest toidust."
Bart 9 a.
.
"Vaata kas mehel on huulepulga jälgi näos"
Sandra 7 a.
.
MIKS ARMASTUS JUST KAHE KONKREETSE INIMESE VAHEL TEKIB?
.
"Noh, see on sellepärast, et äkki on ühel inimesel mingid värinad ja siis ta leiab kellegi teise, kellel on ka sellised värinad."
Andrew 6 a.
.
"Keegi pole päris kindel miks see juhtub, aga ma olen kuulnud, et sellel on mingit pistmist lõhnaga, sellepärast ongi parfüümid ja deodorandid nii populaarsed."
Mae 8 a.
.
"Ma arvan, et sa pead mingi noolega pihta saama või midagi seesugust, aga see ülejäänud ei pidavat enam nii valus olema."
Manuel 8 a.
.
MIDA INIMESED TAVALISELT SEL AJAL MÕTLEVAD, KUI NAD ÜTLEVAD: "MA ARMASTAN SIND"?
.
"Inimene mõtleb, et jaah ma tõesti armastan teda. Loodan, et ta käib vähemalt korra päevas dushi all."
Michelle 9 a.
.
MILLAL VÕIB KEDAGI TEIST SUUDELDA?
.
"Siis kui see teine on rikas."
Pam 7 a.
.
KUIDAS OLLA HEA ARMASTAJA?
.
"Enamuse aega tuleb armastades mööda saata, selle asemel, et minna tööle."
Dick 7 a.
.
"Ära unusta oma naise nime... see võib armastuse sassi ajada."
Erin 8 a.
.
"Peab olema hea suudleja. Siis võib-olla naine ei panegi tähele, et sa jälle jätsid prügiämbri välja viimata."
Dave 8 a.
.
ARMASTUSE TÄHTSUSEST
.
"Armastus on kõige tähtsam asi maailmas, aga pesapall on ka lahe."
Greg 8 a.
.
ILU JA VÄLIMUSE ROLL ARMASTUSES
.
"Kui sa tahad, et sind armastaks keegi, kes pole su enda perekonnast, siis poleks paha olla ilus ka."
Anita 8 a.
.
"See pole alati tähtis, milline sa välja näed. Vaata mind. Mina olen ju ilus, aga mul pole veel kedagi, kellega abielluda!"
Brian 7 a.

2 kommentaari:

Tirtsikas ütles ...

Laste arusaam maailmast on nii lahe! :D

Sipsik ütles ...

Oojaa!
Ma ei väsi neist kuidagi;)