reede, november 07, 2014

Rubriigist "Meeste tähelepanuvõimest"


Seletan pikalt-laialt midagi Vanamehele.
Noogutab kaasa, samal ajal sööb ja kõõritab poole silmaga uudistesaate poole. Aga usinalt noogutab kaasa.
Pean pisikese pausi. Selle peale teatab mulle automaatselt: "Sa oled tubli!"

???????????????
No täiesti kontekstiväline....

Uurin: "Mida sa just praegu ütlesid?"
Vaatab mulle väikese üllatusega otsa ja tunnistab ausalt: "Ma ei mäleta:D"
"Mismoodi sa ei mäleta? Sa ju just ütlesid?"
Selle peale tunnistab veel ausamalt, et tal pole halli aimugi, millest ma rääkisin. Aga poole kõrvaga kuulis, et tuli pausi koht ja see nagu eeldas mingit reaktsiooni. Ja noh, eks ta siis midagi üle huulte pudistas, kuid mida, seda ei tea isegi :D

2 kommentaari:

Helina A. ütles ...

Hahaha, oleks õhtusöögi kurku endale tõmmanud. Tuttav teema :P Aint, et ikka ja jälle tuleb õigustuseks "Ma kuulan sind küll. Rohkem kui arvata oskad!". No ja tuleb tunnistada, et tegelikult olulisi asju kuuleb ja kuulabki. Aga sellegipoolest esineb neid "oled tubli" hetki, kus härra peab tunnistama, et oli kõrvad välja lülitanud.

Sipsik ütles ...

No just! Meil ka sama, et "Ma kuulan küll..." - ja siis sellised vahelejäämised :D