kolmapäev, jaanuar 07, 2015

Piinlik, piinlik, piinlik!

Vahel ma küll mõtlen FB-s usinam olla, kuid... mõtteks see jääbki. Ehk kunagi hiljem.
Ehk leian endas ka üles selle miski, miks peaksin viitsima seal postitada. Hetkel on see mul kasutusel kontaktmärkmikuna ning servast ka tuttavate isikute olulisemate elusündmustega kursis olemiseks.

Sellega seonduvalt ei ole ma ka enda lehel ringi kodistanud ja nüüd siis hiljuti tegin avastuse, et mulle on sõnumite kaustas "teised/others" isiklikke kirju... juba aastast 2011... Eemmmm... Nojahnoh. Kui inimene ei ole mu listis, siis ma ju tema sõnumeid otse kätte ei saa ja kuna mu seaded vist (mälu järgi, vaadata ei viitsi) enam-vähem privaatsed, siis nii ongi, eksole. Nii need kirjad seal siis 3-4 aastat ootavad, et äkki ma kunagi suvatsen ja puha...

Ja veel avastasin ma oma täitsa tavalisest sõnumite kastist kirju, millele ma pole reageerinud, kuigi mõttes olen pikad kirjad kribanud. Kuidas, no kuidas ometi, saab üks inimeseloom nii laisk olla?

Oi kurja, ma ütlen! Nüüd ei teagi, mida teha - kas vastata vabanduste/selgituste saatel või mängida tummahammast edasi?

2 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Sinu jutu peale vaatasin, et mis "teiste" kaustast sa räägid. Ja oh üllatust, oligi selline :)
Ja mis ma seal näen - mingi (mulle tundmatud) mehed on mind välja kutsnud, Hollandist sooje tervitusi saatnud jne ;))) Lisaks mingi suvaline spämmm..

Sipsik ütles ...

Hea, kui vaid selliste kirjadega piirdub! Siukseid ikka ka, kuid et tuttavad seal konutavad.... Vat see on jama.