kolmapäev, jaanuar 21, 2015

Veidi ootamatu

Istun diivanil. On ütlemata mõnus vaikne hetk - Noorem Poiss magab ülakorrusel, Vanem Poiss asjatab põrandal mängida, valge kass on end minu külje vastu surunud ja nohiseb magada.

Hetk hiljem astub laps ligi, teatab, et kass tahab juua ja kallab sahmaki tassitäie kassile kraesse! Mina ja diivan saame oma jao.

Ta pole kunagi varem sellist jama korraldanud! Ja ta valib selle korraldamiseks just selle korra, kui tassis ei ole tavapärane vesi vaid on vahtramahl...
Ma olin ikka nii hämmingus, et ei osanud õieti kurjustadagi... Kuivatasin oma tilkuvat kleiti ja tupsutasin diivanit ning vaatasin lapse hämmeldunud silmadesse ("Mis, kas ma ei tohi siis kassile juua tuua?").

Kahtlustan, et asi selles, et viimasel ajal räägime kassi pesukommetest. Kui kassid end pesevad/lakuvad, siis tema väidab, et nad söövad, mina aga, et pesevad. Ju ta siis arvas, et joodab kassi, kui tolle kasukasse tassitäie kallab :)

Kommentaare ei ole: