esmaspäev, aprill 04, 2011

Lugeda enne söömist


"Pliiz, kassa viitsiksid teha mulle ühe šokolaadileiva...", nurrub Sipsik diivanil ajakirja lugemise kohalt ninaotsa kergitades.
Moe pärast veidike torisedes veab Vanamees end kööki. Veidi aja pärast naaseb, soovitud leivake taldrikul.
Sipsik krabab taldrikult leiva ja lööb oma teravad hambad mõnuga rammusasse šokolaadi. Mille peale Vanamees peast haarab ja noomib, et "enne tuleb lugeda, mitte kohe hambad sisse lüüa!"

Ehmunult (teadmata, et võileibu tuleb enne söömist lugeda) vaatab Sipsik võileiba ja avastab, et on hambajälgedega rikkunud osa omaenda nimest:D Hammustatud on "k" ja veidike ka "i"-d.

Kuna see lihtsalt on samal ajal nii lõbustav ja ülimalt armas, haarab Sipsik pildiaparaadi ja jäädvustab seiga tulevikulugemiseks/-meenutuseks:)

6 kommentaari:

-cinnamonmint- ütles ...

Appikene kui armas!

Ja baidevei, mina söön ka leiba šokolaadikreemiga :P

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Niiii armas tõepoolest!
Mulle, kui paastujale, on see pilt siin muidugi nagu hale litter silmade vahele.

Igatahes peale paastu, kui juba kõike süüa saan, proovin šokolaadikreemiga leiva ära.

Loojangukuma ütles ...

Eh, tõesti on ülimalt armas! :)))

PS Esimest korda kuulen, et shokolaadikreemi ka leivaga süüakse :D

Krista ütles ...

mmm kui armas...ma jään siiski saia juurde..ja lähen nüüd teen endale ühe

iluotsija ütles ...

Ma isegi ei tea, mis asi on šokolaadikreem, veel vähem, et seda võiks ka leivaga süüa :D See pole ju Nutella?

Sipsik ütles ...

Tegelikult on tegemist metsapähklikreemiga:) On vist olemas veel ka maapähklikreem jne. Šokolaadise maitse pärast mugavdatult kutsun seda šokolaadikreemiks:)