kolmapäev, aprill 13, 2011

Paastu 3.päev


Hommikune kaal näitab 59,8kg.
Eilse hommikuga võrreldes - 0,6kg, algusega võrreldes -1,9kg

Kaaluda on mõitlik end sarnasel ajal, seetõttu olen valinud hommiku. Öine puhkamine seljataga ja...

Hommikul ärkan kergusega. Enesetunne on väga hea, lausa suurepärane! Ei mingit higistamist ega peavalu. Suu on vastiku maitsega, enne hammaste pesemist ei saa kuidagi ollagi. Ärgata on kerge, väga väljapuhanud tunne on. Energiat jagub päris korralikult ja... üldse hakkab see eelmisest paastust tuttav power sisse tulema:)

Riietun ja... riided istuvad meeldivalt vabalt seljas:) Klõbistan end tööle ja olen terve päeva kui tõeline pomm. Asjatan, sätin, suhtlen, nõuan, naeran, teen tulemust. Energiat on ikka tõesti palju! Vahel piilub miskine peavalu idu kuskil kuklas, selle surun meeampsuga maha ja taidlen edasi.

Peale tööd suundun just täna algavale soome keele kursusele. Pole kunagi soome keelt õppinud, kuid esimene tund tundub mulle liiga lihtne:D Kõik tuleb kuidagi hästi välja ja ülesandeid lahendades igavlen ammu valmis olles, kuni teised alles kribavad:) Kas on kuplialune juba nii kirkaks saanud või?:D:D:D

Õhtul kodus otsustan, et hakkan ka siia paastust kribama, nagu Jääraplika tegi. See motiveerib ja aitab reel püsida. Nüüd siis istungi, kass süles, arvuti taga ja kriban. Ja mul pole siiamaani veel kõht tühjaks läinud:D

3 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mul oli ka nii, et esimesel päeval kukkus lausa 1,7 kg ja edaspidi stabiilselt 500-600gr kaupa. Selline normaalne langus, mu arust.

See vastik maitse suus häirib ja kuigi see pole lubatud, närisin ma aeg-ajalt ikkagi nätsu. Siis kui ajju hakkas liiga palju signaale tulema, et jee saab süüa, lõpetasin ära :D

Kuplialune paistab sul juba kirgas olevat jaa!

Mul läks näonahk jumala heaks, töökaaslased kadestavad :P

soodoma ja gomorra ütles ...

appikene, sina ka....minna ei saa aru, kuidas saab olla...et ühel nii kergelt...ja teisel üle kivide ja kändude...miks ühed on mürgisemad kui teised?

Sipsik ütles ...

Kusjuures, mulle ka tundub, et näonahk on juba paremaks läinud küll:) Polnud ka enne hullu, kuid kuidagi klaarim on...

Aga Soodoma, eks ta ole nii, et inimesed erinevad... Ja vähemalt minu kergus on puhtalt mu enda sisenduse tagajärg:)