pühapäev, oktoober 14, 2007

Keerutaja


Vana Hipi blogis hakkas silma huvitav ajupoolkerade test. Vaata ka ise.
Huvitav... Ja kuidasmoodi saab üldse seda vastupidiselt näha? Nagu Vana Hipi kirjutas, nägid enamus tema tuttavad pöörlemist päripäeva, kolm inimest suutsid lõdvalt panna tädi pöörlema nii vastu- kui päripäeva. Minul pöörleb nii vastupäeva kui veel saab. Ja kuidagi ei hakka teistpidi. Treenin oma aju edasi, ehk saan hakkama:)
Lingi all ka kirjeldus mida kumbki aktiivsem aju pool endas kannab.
Soovitan proovida:)
.
PS: 2 minutit hiljem. Pidin infarkti saama! Otsustasin pildi sisse minna nii, nagu vaadatakse kujundite taha peitunud kolmemõõtmelist pilti. Ei oska seletada, omal ajal õppisin selle kuidagi selgeks, nii et suutsin näha pilte kolmemõõtmelistena. Kusagil ajalehes ilmusid need iga nädal. Ja oh õudust - tädi hakkas pöörlema kella suunas! Ehmatasin ennast segaseks ja "tulin pildist välja". Natuke aega pöörles tädi veel päripäeva, siis järsku hakkas taas vastupäeva pöörlema. Et siis ei ole teps mitte raske teda vastupidi pöörlema panna, kuid ehmatas segaseks küll. Inimese aju on ikka üks huvitav asi. Ja tundub nii kummaline ajule sedaviisi käske anda...
Aga lähen proovin veel:)
.
PS2: Veel 2 min hiljem. Üliveider ikka. Tädi pöörleb lõdvalt niipidi nagu ma talle käsu annan... Nüüd toimib nii, et viin pilgu kõrvale ja annan käsu teistpidi pöörata. Pöörabki. Vahetamiseks viin taas pilgu kõrvale ja anna teisipidi käsu. Poole pöörde pealt vahetab, kui vaja, sekundite mäng. Naljakas teda niimoodi pööritada:) Nagu hullunud tantsijanna. Eriti naljakas on nii teha, et ei lasegi tädil selge keerata. Et muudkui kaabib jalaga ühte ja teistpidi. Nagu häbelik tütarlaps:)
Mismoodi küll sellised asjad toimuvad?

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma lahutasin ka eile sellega meelt :) vahepeal tegi nii, et poole ringi kaupa kõlkus üht ja teistpidi. naljakas.

Mariliis ütles ...

Mul pöörles ka nii nagu ise tahtsin :)

Sipsik ütles ...

Jah, mina ka hakkasin just poole ringi kaupa teda keerutama, väga lõbus:DDD
Nüüd ei saa üldse aru mismoodi ma enne sellega hakkama ei saanud:D

Anonüümne ütles ...

mul ei pöörle üldse - järelikult pole kumbagi ajupoolkera? :D

Sipsik ütles ...

???
Mismoodi ei pöörle?
Ega sa blogi illustreerivat pilti ei vaata vaid ikka klikkad lingile ja suundud leheküljele?

Anonüümne ütles ...

seal on mul täpselt sama pilt. aga võibolla on asi selles arvutis, ta üldjuhul liikuvaid objekte ei taha tunnistada. proovin kodus, vaatan, kas mul seal juuste all ikka midagi toimub või ei ;)))

Anonüümne ütles ...

Ma nägin alguses kellasuunas ja pärast vastupidi. Kas see on rõõmustav uudis, et ma natuke kasutan mõlemat ajupoolkera? :P

Anonüümne ütles ...

no nii kui kodus arvuti lahti tegin, keerles tädi päripäeva. Seega oli varasem ikka tööarvuti, mitte minu aju, probleem :) vaatan pärast kas saan ta ka teistpidi liikuma

Sipsik ütles ...

Ef - jumal tänatud et sul aju siiski funkab, tekkis juba mure:DDD
Kroku - sellest tekstist seal kõrval saan mina küll nii aru, et järelikult töötavad siis mõlemad. Hea teada, onju:)