neljapäev, oktoober 18, 2007

Pealkirja ei ole

Sai tsutike Kill-o-zapiga kobisetud ja ajas kokkuvõttes teine mulle Zep'i isu peale. Parasjagu siis Stairway to Heaven. Sigahea asi... Järgmiseks suundun vist Marillioni maadele. Script for a Jester's Tear on mu vaieldamatu lemmik nende repertuaarist. PS: Midagi pole teha, minu meelest oluliselt etem sisu neil kui nt võrdlusena kuulata laulukest nt vihmavarjust... varjust... varjust (sry, kuid ma ei saa sellest üle:D)

Virtuaalmaailm on veider. Ma pole toda ülalmainitud depressiivselt väljenduvat tüüpi never kohanud, kuid ometigi kujutan hetkel ette kuidas lebaskleme mõlemad arvuti taga, kuulame Zep'i ja maitseme kumbki oma õllekest.
Vahel on selliste depressiivsete tüüpide lugemine ääretult jõuduandev. Et ma ei ole üksi.
Tal on see eelis, et ta saab end selles vallas vabalt väljendada, vähemasti on ta sellise tee valinud. Minu valitud tee on pigem tühjast-tähjast tühikäigul leelotamine ja väga paljudel erinevatel põhjustel ei saa ma siin ega ka kusagil mujal avaldada oma tegelikke mõtteid. Ainult pinnavirvendusi. Natuke vahel annan aimu... See selleks.

Et kuidagi reel püsida, koorman end kõikvõimalikuga. Koolid ja kursused ja muidu toimetamine. Et aeg läheks kiiremini. Tean ju, et homme paistab taas päike. See homme võtab küll natuke aega, kuid küll ta saabub:) Ja homse saabumiseni tuleb mitte lasta endal maha istuda. Igavese optimisti usk.

Täna siis langetasin otsuse end järgmisel aastal ühiskondlikult aktiivsena hoida ja otsustasin kandideerida kohale, millest arvasin, et ma seda never ei tee. Mittetulunduslik teema lisaks muule. Annad aja ja energia, vastu saad emotsiooni. Tegelikult just see mida vajan.
Vabast ajast riisub see tõenäoliselt viimsedki riismed, kuid peale seda, kui end mõttega harjutasin, on hakanud kõikvõimalikud projektikavandid peas keerlema ja soov miskit korda saata. Väike jälg endast jätta. Loodan, et kui osutun valituks, suudan ma seda ka teha.

Novembris langeb liisk, eks siis näis mis tempos 2008 kulgema hakkab:)

PS2: Pagan kui hea see Marillioni lugu on! Just 5:47 minutil algab eriti hea - külmavärinad tulevad ihule! Või nagu kunagi ütles keelega jännis olev Soomes elav sõber - kanaliha tuleb kehale:)

4 kommentaari:

Kicu ütles ...

Ehee ma eeldan (loodan vähemalt), et tegu on teatud juhatusega ja VP kohaga? Ma just nädalavahetusel olles paari inimesega istumisel tõstatasin teema, et nad sind sinna kutsuksid. Igastahest väga tore kui on see sama asi millest räägin ja õige valimisplatvormiga sa ka sinna tõenäoliselt saad ;o).

Kui abi, nõu vajad siis oskan sulle õigeid nimesid suunata. Tekib küsimus - mis suuna peale?

miisu ütles ...

Soovin edu :)

Sipsik ütles ...

Aitäh:)

Ja jah, tegu sellesamaga ja VP S* siis;) Loodan et üle oma varju ei püüa hüpata...

Kicu ütles ...

:) ma aevan, et pole probleemi... tegelikult see midagi hullu ei ole ja meeletut aega ka ei võta... lihtsalt vahest mõned otsad koku tõmmata ja viia ning mittemidagi keerulist...