teisipäev, oktoober 16, 2007

Vahelduseks itsitamist

*
Ema sõidab nädalakeseks puhkama. Isa äratab hommikul lapse, valmistab hommikusöögi ja viib lapse lasteaeda.
Viib esimesse lasteaeda - sealt öeldakse, et see laps küll meie oma pole. Viib teise - sama lugu. Lähevad siis kolmanda poole, kui lapsuke lausub: "Veel üks lasteaiakülastus ja ma jään kooli hiljaks."
*
Lähevad kaks talumeest mööda maanteed. Järsku sõidab neist mööda kolm, peata jalgratturit...
Üks talumees, teisele: "Tohhoo krt, mis pull see nüüd siis on!?"
"Ma arvan Karla, et sa peaksid vist vikati teisele õlale panema."
*
Kihutab mees autoga maanteel 260 km/h. Peagi ilmub põõsastest "fööniga" politseinik ja peab auto kinni: "Kas Teil häbi pole niimoodi kihutada? Esitage sõidudokumendid!"
"Ei saa, need on mul võltsitud!"
"Ahnii! Väljuge masinast!"
"Ei saa, mul on taskud valget pulbrit täis, äkki pillan maha..."
Politseinik taganeb ja võtab kabuurist revolvri: "Tõuske kohe ja tehke pakiruum lahti!"
"Ei saa: seal on laibad, haisevad, kukuvad välja..."
Politseinik helistab K-komandole, need tulevad kiiresti, tirivad mehe autost välja... Samas tõdevad: dokumendid on korras, narkootikume pole, pakiruumis on vaid vajalikud esemed...
Üks komandolane küsib autojuhilt: "Aga mis võltsdokumendid, narkootikumid ja laibad?!"
"Kuulge, härrased, see politseinik on peast täitsa soe... Kindlasti ütleb ta nüüd veel, et ma 260 km/h sõitsin!"
*
Sõbrannad omavahel:
“Mulle ostis mees vinge DVD-mängija, nüüd hea kodus filme vaadata.”
“Mulle ostis mees võimsa muusikakeskuse, nüüd hea kodus muusikat kuulata.”
“Aga mulle ei ostnud mees midagi, ütles, et minuga kõlbab veel kinno ja kontserdile küll minna…”
*
„Halloo, kas turismibüroo?”
„Kuuleme.”
„Kas te Egiptuse reise ka müüte?”
„Jaa.”
„Mis kuurorte pakute?”
„Sharm-el-Sheik, Nuweiba, Hurghada...”
„Hurghada jah, see sobib!”
„Ja millal kavatsete sõita?”
„Ei tea – praegu lahendan ristsõnu...”
*
Loomaaias:
„Isa, ega gorilla ometi puurist välja ei pääse?”
„Lähme edasi, Juku, see on alles kassa...”
*
Tuleb Loll-Ivan tsaari juurde:
„Ma täitsin oma lubaduse – siin on draakoni pea. Kas Teie täitsite oma?”
„Jah – siin on printsessi käsi...”