pühapäev, oktoober 14, 2007

Teavad juba varakult


- Vabalt võib mitu pruuti olla. Nad võivad järjekorras seista. Martin, 6
- Mul on ainult üks pruut, aga ma katsun veel mõned leida. Kristian, 7
- Ainult kaks peigmeest saab olla. Sest rohkem ei saa enam salajas hoida. Ida, 9
- Kui sul on kohe palju peigmehi, siis saab neile selliseid katseid korraldada. Et siis näeks, kes oskab kõige paremini poes käia ja kes ostab kõik asjad, mis ma tahan. Nikoline, 7
- Iga kord, kui abiellud, pannakse üks sõrmus sõrme. Nii, et abielluda saab ainult kümne mehega. Kristine, 7
- Ma ei kujutaks ette, et mul on mitu naist. Nii on ainult neis riikides, kus on nii palav, et peab higistama. Peder, 8
- Kui on mitu naist, siis ei tohi nendega tülitseda. Sest muidu naised võidavad. Poul, 9
- Kaht pruuti ei saa olla, sest siis tuleks kaks sõrmust osta. Ja see võib jube kalliks minna... Nanna, 9... nii et ühega hoiab kõvasti raha kokku. Kim, 6
- Ainult üks pruut saab olla, sest pole ju kahte suud, millega suudelda. Nicklas, 6
- Võib küll kahe mehega abielus olla. Kui ükspäev on üks ja teinepäev on teine. Ja nendele ei pea sellest üldse rääkima. Camilla, 7
- Kui on kaks kallimat ja kolid ära, siis võib ainult ühele uue aadressi anda, teisele mitte. Martin, 8
- Parem on ikka üks kui kaks. Sest kui kahe pruudiga Tivolisse minna, siis maksab see palju rohkem. Benjamin, 9
- Vabalt võib mitu peigmeest olla. Hoiad lihtsalt suu kinni, kui keegi küsib. Katrine, 7
- Kui sul on mitu pruuti, siis peab valvama, et üks ei tuleks kogemata sel ajal, kui teine külas on. Daniel, 8
- Ma pole varjanud, et olen mitmesse tüdrukusse armunud. Ma pole seda lihtsalt kellegile öelnud. Michael, 8

Kommentaare ei ole: