teisipäev, veebruar 04, 2014

35/365 - Juuksed

Ma ei oska oma juustega suurt midagi peale hakata.
Ei neid soengusse sättida ega muidu just juuksurist tulnud muljet nendega jätta.

Ent ometi ma hindan neid. Vägagi.
Hindan seda, et nad on tugevad ja kohevad. Ei mingit pea ümber ludutamise muret, pigem teeb raskust neile mingigi sileda mulje andmine.
Hindan ka seda, et nad on terved. Kuigi krõbekuivad, kuid siiski terved.
Ja läigivad, oi kuidas läigivad :D Seda eriti just viimasel ajal :)

Eks ma ikka püüan nende eest hoolitseda ka, kuid üle ei pea ma millegagi pingutama. Lihtne pesu ja palsam, vahel mask ja ongi enam-vähem kõik. Viimistlusvahendeid ostan kokku, kuid hoolimata kindlatest kavatsustest neid kasutama ma ei jää. Nii nad seisavad. Kasutan vaid silendavaid ja läiget juurde andvaid toitainetega tooteid, seda ka siis, kui meelde tuleb.

Et siis jah, hoolimata sellest, et ma endale antuga suurt miskit peale hakata ei oska, olen ma nende eest tegelikult tänulik.
Aga palju rohkem oleksin ma tänulik, kui ma neid ka kuidagi sättida oskaks... Aga selleks tundub olevat juba hilja, kuna kesse ikka vanale koerale uusi trikke õpetab :)

Illustreeriv pilt tehtud mõni aeg tagasi - värskemat ei leia, kus juuksed vabalt turritamas.

Kommentaare ei ole: