reede, veebruar 07, 2014

38/365 - Stipendium

Tulenevalt sellest, et esimene semester koolis lõppes sedavõrd edukalt, kavatsen ma teha midagi enda kohta enneolematut - stipile kandideerida :)

Summad ei ole suured loomulikult, kuid asi veidi nagu põhimõttes :D Et kui just mina satun kõigi seast olema nende hulgas, kellel oleks heade õpitulemuste tõttu õigus stippi saada, siis miks mitte seda ka füüsiliselt näha?

Esimene mõte küll oli, et jätan avalduse esitamata ja sellevõrra saab seda taodelda ehk keegi, kes seda rohkem vajaks, kuid... Kesse ikka mulle selle eest aitäh ütleks?
Seega olen otsustanud, et kandideeringi :) Ja päris kindel usk, et ka saan, kuna keskmine on ju "5" ja õppekava täidetud 100% :D

Omamoodi naljakas, nüüd vanas eas siis veel :)

1 kommentaar:

ingel ütles ...

Mismõttes vanas eas? Mina küll kandideerisin ja sain ka. Kuigi mees kodus teenis ja ise sain emapalka. Ma olin selle välja teeninud! Sina samuti!