kolmapäev, veebruar 12, 2014

43/365 - Veresooned

Nii, käte teema pealt jõuame selleni, mis minus reaalset hirmu tekitab - veresooned.
Eriti just kätel.
Ja kaelal.

Mul on mingisugune tõsine kiiks punduvate veresoontega. Needsamad käed, mille vaatamist ma sedavõrd naudin, võivad muutuda õuduse allikaks, kui seal peal hakkavad veresooned punnitama. Näiteks pingutusest või ma ei teagi millest.
Ma lihtsalt kardan neid vaadata ja tekib tunne, et need lähevad katki... Ja tunduvad sellised hirmsal moel vetruvad olevat...

Veelgi hullem on punnitav veresoon kaelal. Või laubal.
Seda nähes olen võimeline peaaegu minestama. Kohe päriselt, mitte niisama eputades.
Üleüldse on mul verega mingisugune oma teema. Ei, mitte telekast nähtavate operatsioonide või a la kuulihaavadega - pigem ikka ja ainult veresoonte ja nende pulseerimisega...

Tõenäoliselt samasse klassi käib ka mu vampiirikartus. Aga need teemad teinekord. Nagu ka mu omad verelood :)

3 kommentaari:

herz ütles ...

Ma pean mainima, et ma ei suutnud seda postitust lugeda pealkirjast kaugemale. Minu jaoks on veri, haavad ja ka veresooned tabuteemad, ma võin pildi tasku panna üksnes kujutluspildist oma peas :)

Helina A. ütles ...

Ma saaksin sulle oma kätega kolli teha. Natuke pingutan ja käelabalt kuni poole käsivarreni jooksevad lollakad sooned. Ise nimetan ma neid "hellitavalt" mehe käteks :D

Sipsik ütles ...

Mina suudan ka ennast lausa sassi mõelda, kui ette kujutama hakkan :D:D:D

Aga Helina, ära räägi hirmsat juttu! Ei hakka mind teinekord kollitama :D
Õnneks siiamaani pole midagi märganud, kuid eks siis ole ka füüsiline pingutus puudunud :D