kolmapäev, veebruar 26, 2014

57/365 - Ohakad

Huulte juurest edasi huulepealsete moodustiste juurde.
Ohatised...

Oi kurja, kus ma neid vihkan!
Pool elu ehk siis terve nooruse nendega kimpus olnud.
Tulevad kõige ebasobivamal ajal ja siis võtavad kah sõbrad kaasa ehk ikka kambakesi minu huulele majutuma.

Ma arvan, et kõik võimalikud ja võimatud vahendid olen aegade jooksul ära katsetanud. Toimivat pole siiani leidnud...

Leevendus on saabunud alles nüüd. Ei teagi, kas nad on uued objektid leidnud, keda ahistada või olen ma lihtsalt ise selline vähem ringirabelev ja samal ajal liialt eredalt põlev. Ehk siis rahulikum. Ja kuidagimoodi õnnestub neid viimasel ajal ühekaupa võõrustada ja sedagi vist vähem kui kord aastas...
Lausa pidu minu õuel :D

Loodetavasti see ei olnud nüüd ärasõnamine...

6 kommentaari:

herz ütles ...

Oo, ma tõesti tean, millest sa räägid!!!

Jällegi, kirjutad maha siin minu eluolu.

Ma vaatan oma põhikooli klassipilte, no igal aasta olin mina ohatisega kohal!

Mu rekord on olnud 6 tk huultel korraga. Kui juba üks ajab hulluks, siis kujuta ette KUUT paisunud lihavat sügelevat õudust huultel, millest möödujad ei saa kõrvale vaadata. See lihtsalt kriiskab vastu.

Ja otseloomulikult pidi eriti äge rünnak tabama mind härraga tutvudes. Iga kahe nädala tagant uus laine ohatisi terve talv läbi.

Ja ma ei hõiska siin midagi nende lahti saamisest, alles hiljuti tuli üks taas külla.

soodoma ja gomorra ütles ...

Kas need sissesöödavad ravimid sel puhul ka ei aita?

mama de montagne ütles ...

Haa! Täiesti ka minu teema. Ma tean, millest te räägite! Ehk siis, kui teistel tuleb nohu ja köha, siis minul tingimata esimene immuunsuspuudulikkuse näitaja just suurepärane ohatis. Goddammit!
Nii et kui olen planeerinud näiteks pildistamise või piduliku ürituse, on ohatis ka minuga alati pildil.
Mina seespidist ravimit pole kasutanud, aga määrinud erinevaid salve küll looduslikke, küll meditsiinilisi. Ja mu lemmiktooteks on praegu need plaastrid, mis "hoiavad koos" seda mäsu ega lase kipitusel tekkida :)

Sipsik ütles ...

Mul ei aita küll miski... Kui on kergel kujul, saab nädalaga hakkama, küllaltki tavapärane on aga 2 nädalat kannatust :S

Kõige hullemad olid nooruses tantsuidude proovid - trenn, paksud riided, higi, lõõskav päike ja huulte limpsamine palavusest ja koormusest ning needjõletised arenesid lausa karjakaupa ka mööda lõuga ja ümber suu :S Vot see oli rõve aeg!

LegaalneBlond ütles ...

Oh, mis tuttav häda. Ükskord täiskasvanueas lõi ohatis välja, pärast mingit suurt stressilaksu. Ja pärast seda hakkas trall. aga mitte huultel, oh ei. Ikka ninas sees! Nii et nina paisus suureks nagu kartul ja valutas kui kurat. Lasin perearstil Valtrexit välja kirjutada. Paar kuuri tablette ja nüüdseks on rahu majja saabunud.

Sipsik ütles ...

Oh taevas... vot sellist õudust ma ei kujuta ettegi!!!
Kui ta juba huulel on selline kuramuse valuallikas, siis mis ta veel ninas sees võib olla?

Eee... ma enam ei virise, kuni mu ohakad vaid huultega piirduvad!