kolmapäev, veebruar 05, 2014

36/365 - Vanniloom

Kaks posti ühes - blogiprojekti raames vannilembus ja lisaks mõtted, mis sellest tingitud.

Kirgliku sooja- ning vedelikusolemise armastajana olin veendumusel, et mul peab kodus olema kas vann või saun. Mõlemat pole vaja, kuna mida ikka ahnitseda.
Varem oli vann, nüüd saun.
Mõlemas igati mõnus oleskleda.

Nüüd aga mõtlen, et...
Miks mitte ka vann? Vanni jaoks koht oleks justnagu olemas...
Äkki ikka hangiks vanni ka? Endal mõnus lõõgastuda ja tulevikus saavad poisid seal koos oma õhtuvanni võtta ja pardikesi ujutada...
Ja päriselt ka, ma olen ikka kohe tõeline vanniloom!

Suurt vanni ma ei taha, enamasti käin ikka üksi ja kui ma üksi tavavanni ära ei mahu, tuleb miskit muud ette võtta.
Mullidega ja massaseerivaid ka ei taha - ma võin ise ka vee all õhumulle tekitada suure tahtmise korral ja nende nuppude otsas istumine... ähh, pole mulle. Lisaks meeldib mulle vannitoas lõõgastudes täielik vaikus, ei taha mingit mootorimüra. Seega ma nagunii neid funktsioone ei kasutaks.

Mõtlen siin, et võiks olla lihtne sile ja sirge vann, mille ehitaks nö pinnase sisse. Kerge servi puhastada ja küünlaid/veiniklaase hoida.  Ning küünlad, joogipoolis ja lugemismaterjal käivad minu jaoks ALATI vanni juurde. Ilma ma kohe kuidagi... ei oska. Sest vann - see kestab tunde :) See on MINU aeg :)

Näidise pilt võetud vannitoapood.ee lehelt. Midagi sellist ma soovikski :) Teises toonis muidugi...

5 kommentaari:

LegaalneBlond ütles ...

Ikka, ikka vann! Kirgliku vannisõbrana kiidan selle mõtte heaks. :) Samuti ei poolda mulle - kellel seda düüside puhastamist vaja on?
Aga minu Superkangelane tellis minu uuele vannile kromoteraapilise valgustuse. Väga šeff.

Sipsik ütles ...

Noniinonii :D:D:D
Huvitav, mida selleks tegema peaks, et ka Vanamees sedaviisi mõtlema hakkaks :D

LegaalneBlond ütles ...

Selle jaoks peab Balteco vannipoes suurte imetlevate silmadega talle otsa vaatama ja suure häälega unistama, et "onjuu tore, mõtle kui ilus see oleks" jne.

Evelyn ütles ...

sa tahad ju vanni ikka laste jaoks :)

Sipsik ütles ...

Mis laste jaoks :D
Neil kah tore seal käia ja mängida, vajadus on ikka enda jaoks :) Lapsed saavad ka väikestes vannides või saunas hakkama :D

Tõeline ema... :D