pühapäev, veebruar 16, 2014

47/365 - Pahupidi-Liisu

Seda on tegelikult natuke piinlik tunnistada, kuid...
... ma kipun vahel terve päeva pahupidi riietega ringi käima...

Ma ei tea, miks see juhtub, KUIDAS see juhtub ja kuidas ma ometi saan selline kanapea olla, kuid vot juhtub. Ja eriti on see sagenenud nüüd, selle raseduse ajal.

Ok, kui ma olen kodune, siis pole ju hullu. Ajab itsitama ja ongi kõik. Aga kui väljas asjatamist, siis on küll veidi piinlik.
Näiteks ükspäev avastasin peale maniküüris käimist, et sviiter oli terve see aeg pahupidi seljas olnud. KUIDAS ometi???

Kuna see on just viimasel ajal eriti aktuaalseks muutunud, siis pean nüüd hoolega jälgima end kohe algaval koolinädalal. Koolis käin enamasti mõne kleidiga ja no see oleks ju küll loll lugu, kui kleit pahupidi selga läheb...

2 kommentaari:

herz ütles ...

Hahahahaa. See on lihtsalt nii naljakas :)

Sipsik ütles ...

No pigem ikka piinlik!