laupäev, aprill 12, 2014

102/365 - Missivõistlused

Peale laulukoori katsete oli veel üks "üritus", kuhu mind minema survestati. Need olid kooli missivalimised... Põhikooli ajal.

Oh õudust, kui jube elamus see oli! Mõte iseenesest oli mulle vastuvõetamatu, kuid millegipärast andsin omas õrnas ja tundlikus eas survele järele ja siiski läksin...
See laval patseerimine, lollidele küsimustele vastamine, totakalt naeratamine ja püüd ilus olla... - see kõik oli mulle täiesti vastuvõetamatu! Oli tollal ja on ka täna ehk ka täna ei saaks ma sellega hakkama...

Ma ei mäleta õrnalt ka, kas ma sain mingi koha või lindi või auhinna. Missiks igatahes ei saanud, kuid muu on paksu õuduste loori taga peidus :D

2 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Maal said ise žüriis olla :))

Sipsik ütles ...

Just :D Sest peale koolikogemust pole mõeldavgi, et ma enam kunagi kandidaat oleks :) Žürii on olulilleliselt parem variant :)