pühapäev, aprill 06, 2014

96/365 - Ühe väljaütlemise mõju võib kesta aastakümneid

Needsamad eelmises postis kirjeldatud varbad põhjustasid mulle aastateks väga tugeva kompleksi...

Nimelt mainis kunagi ammu (miski 18 aastat tagasi äkki?) eksabikaasa, et mul on koledad varbad...
Tõenäoliselt oli see miski muu teema käigus või lihtsalt arutlemisel, kuid mind haavas see nii korralikult, et mõju kestis järgmised ca 15 aastat. Ehk siis terve selle aja olin veendunud, et mul on koledad varbad ja kui oli lahtiste jalatsite hooaeg, põdesin ikka hoolega.

Tollal, kui see kommentaar sai õhku paisatud, oli mul tegelikult toosama varbaküünte tagasikasvatamise ja lokkimise teema. Lakikihiga sai mängitud ja lokivahesid täidetud ja mida iganes kõike veel, et küüned siledamad paistaksid. Lõpuks nad seda ka olid, kuid kuhugi kuklasse jäi veel vähemalt 10-ks aastaks veendumus, et mul on nii koledad varbad, et nendega küll tänaval inimesi hirmutada ei tohiks.

Tänaseks olen ma oma varbaid uurinud siit- ja sealtnurgast ja no igati ponksud tegelased on :) Korralik pediküür, alati kärtspunane lakk peal ja täitsa kenad maasikmammud vaatavad vastu :)
Aga palju aastaid neidsamu juba korras küüsi vaadates olin ma veendunud, et need on koledad...
Vot mida võib teha üks usutavasti mõtlematult väljapaisatud kommentaar :)
Kompleks pikkadeks aastateks!

2 kommentaari:

Tanza ütles ...

18a tagasi eksabikaasa??? Midagi on kahe silma vahel jäänud :)

Sipsik ütles ...

Tänaseks tegemist siis eksabikaasaga :)
Tollal oli veel ses mõttes igati toimiv suhe (algus, olin siis 18) ja iga sõna läks korda.