teisipäev, aprill 08, 2014

Jälle hambajuttu

Pilt siit (kes endale kostüümi tellida soovib :D)


See on ikka uskumatult meeldiv tunne, kui hambaarstile minemise mõte ei aja südant puperdama ega iiveldama, kui kohalesõidu ajal mõtled hoopis muid igapäevatoimetuslikke mõtteid ja isegi kabineti ukse taga oodates ei tee süda ainsatki kiiremat lööki, jõnksatusest rääkimata.

Ja seda kõike kirjutan mina, kes ma terve oma teadliku elu olen elanud hambaarsti tõeliselt kartes...
Nüüd aga - no mitte mingit tunnet! Sama nagu maniküüri minnes...

Et siis jah, olen käsile võtnud hammaste põhjaliku tervendus/värskenduskuuri. Tillukesi augukesi on ikka aastatega pinnale tekkinud, kuigi endal pole neist ju aimugi ning nii mõnigi vana ja kole tume plomm tahaks väljavahetamist. Lisaks suretatud hammaste toonimuutuste tagajärgede korrigeerimine. Hiljem siis ka väike säravama naeratuse teema ja võingi vist endaga rahule jääda :)

Hetkel on see igati võimalik, seega tuleb praegust ära kasutada. Lisaks on ju veel ka tilluke kompenseerimine rasedatele ja alla aastaste laste emadele, seega ka seda tuleb ära kasutada :)
Ja nii ma siis käin seda vahet. Ja isegi süda ei jäta lööke vahele :)

Kommentaare ei ole: