teisipäev, aprill 01, 2014

91/365 - Nr 2

Siin nüüd võiksid esteetiliselt tundlikumad tegelased pealkirjast edasi mitte lugeda.
Tegemist väga-väga totaka ja 1. aprilli sobiva postitusega.

Nimelt ei ole ma võimeline kusagil nr 2-l käima ilma, et midagi loeks. Selleks võib kuluda ka vaid 1-2 minutit, kuid ma pean midagi lugema. Muidu ma end piisavalt lõdvestada ei suuda.

Tänapäeval on mobiiltelefonid suurepärased asjad - nende kaudu loed mida iganes, eksole :)
Varem aga olid mul koduses kempsus alati mõned lühikeste lugudega ajakirjad või nüüd on tsitaadikogumikud, mis mind sel raskel tööl aitamas :D

Kõige tobedam on siis, kui satud asjatama kusagil, kus pole vastavaid "tingimusi". Siis on väga tore, kui on läheduses kasvõi hambapasta tuub või šampoonipudel või kasvõi näiteks õhuvärskendaja pudel. Neil on alati mitmes keeles tekstid peal, mida saab siis vastavalt ajalisele kestvusele lugeda :D

Et siis jah. Seda loen ma enda juures ikka tõsiseks kiiksuks :)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see on nüüd tõeliselt nõme nõuanne... aga asjakohane :)
mu lapsepõlvekodus polnud kempsuraamatud heaks kiidetud. õieti polnudki teisi.
no ja millega laps end lõbustas?
põrandaplaatidega.
põrand oli laotud väikestest punastest plaatidest. ma võtsin mingi suvalise lause (varsti pääseb siit välja; kes kannatab see kaua elab jne jne jne) ja hakkasinplaate loendama a la 1 täht=1 plaat. Kui plaadirida ei olnud sünkroonis mu lausega (need pidid lõppema samal ajal) tegin lause ümber.
Segane jutt?
Kui veel keegi sama kogemust jagab, ei oleks ma just õnnetu teada saada, et ma polegi see ainumas veidrik.
Praeguseks on mu oma kodukemps vanadest ajakirjadest üleküllastunud.

Sipsik ütles ...

Haaaaa, jumal tänatud, et keegi veel seab sõnu ja/või tähti ritta :D:D:D
Seda teen ma küll igas suvalises hetkes vist - visualiseerides kasvõi õhku. Pigem tuleb end kõvasti sundida, et seda mitte teha ja normaalseks jääda.
Sellest plaan kunagi lausa eraldi postitus teha, kui end selles vallas piisavalt väljendada suudan :)

Evelyn ütles ...

no siis on hea, et mul nüüd all vetsus kalender ripub :)

Sipsik ütles ...

Ma tänan :D
Kõvasti parem kui õhuvärskendaja :D

Malignus ütles ...

Meil on vetsus tavaliselt virn igasugu ajakirjandust. Ja ristsõnad. Ja tulevases pesas saab vetsu ka raamaturiiul. Niet, Sa ei ole üksi.