kolmapäev, aprill 16, 2014

106/365 - Katsetused


Nu što?
 
Ma pole enam väga mitu aastat pildistanud. Noh, selliseid niisama üldplaani klõpse olen jah teinud, kuid detaile pildistanud pole enam ammu.
Igatahes mitte selliselt nagu varem, kui isegi mõne kaadriga rahul sai oldud :)

Täna otsustasin, et aitab küll. Suvi ja õitsemiste aeg lähenemas, omal hoov käepärast ja tuleb taas end harjutama hakata. Lisaks, miks seisab aparaat niisama? Ma isegi ei oska seda kasutada ju!
Seega - tuleb harjutama hakata.

Tulemuseks oli see, et roomasin oma pallikujulise kõhu otsas mööda maad ja kännuservi, et pisitillukesi olevusi kaadrisse saada. Kärbsed ja sipelgad on praegu ainsad, keda tabada õnnestub, kui aeg limiteeritud ning ega need ju paigal püsi. Muudkui siiberdavad ringi. Täiesti võimatu on sellisel juhul ju selgeid pilte saada!
Aga igatahes kavastsen ma vastavalt võimalusele siiski vahetevahel aias ringi roomata ning ennast värskendada. Ehk jään kunagi rahule kah :D Lihtsalt... see teeb nii hea tunde :) Nagu värskendus ja puha :)
 "Kes keda?" kännul

2 kommentaari:

Loojangukuma ütles ...

Super pildid ju!!!

PS Loen Su blogi ja kogu aeg imestan, et mis valemiga ma nii paljudele Sinu kirjutatud teemadele nö alla võiksin kirjutada ehk sobivad mulle ka! Hm :)
Näidete nimekiri saaks ikka väga pikk, aga mõttes kordan pidevalt, et "mina ka!", mul ka!", "jaa, täpselt!" :)

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Hea kuulda tegelikult, et ma olegi päris üksi siin oma veidruste ja vähemveidrustega ;)