pühapäev, aprill 20, 2014

110/365 - Nahk

Ma olen siiralt tänulik oma naha üle.
Ok, ta on küll lumivalge enamuse ajast, kuid see-eest väga heas seisukorras. Kui puberteediaegne nägu välja arvata, ei ole ma hädas ei punnide, rebendite, kortsude, laikude, kestendamise ega millegagi. Ei vaja ta kreemitamist ega üleüldse mingit hooldust. Eks minagi kreemita vahel, kuid seda pigem lõhnade ja enese hellitamise pärast :) Muidu ei keha ega nägu vaja midagi - pole nad ei kuivad ega rasvased, täpselt parajad. 

Eriti rõõmustab mind aga päevitamise osa (teema tuligi sellest, et täna sai selle aasta esimene kerge päevitussessioon tehtud :)). Sest... ma lihtsalt ei lähe punaseks :) Pean ikka väga loll olema ja end üliväga ära praadima (palju tunde lauspäikese all magama ehk?), et punast korda nahale saada.
Ok, miinuseks on see, et ega ma kiiresti pruuniks ka lähe :D Pean ikka hulga aega ja vaeva kulutama ja palju-palju päikest võtma enne, kui jume hakkab tekkima. Ja läheb kohe pruuniks, punane jääb vahele.
Samas on hea jälle see, et kui siis lõpuks pruuniks saan, siis ikka püsib kah :)

Kommentaare ei ole: