teisipäev, aprill 29, 2014

Igatsen trenni teha...

... kohe korralikku trenni.
Sellist, kus pingutus on maksimaalne, pärast kõik lihased valutavad, kuid tunne on nii imeliselt hõljuv.  Või siis... kasvõi lombakalt hõljuv :D
Igatsen Bodypumpi.

Minu jaoks on alates täiskasvanueast olnud BP ainus trenn, mis annab mulle mind rahuldavaid tulemusi. Väljajoonistatud lihased, väga hea toonus, energilisus ja kõik-kõik-kõik.
Igasugu karglemised-kepslemised on pea kõik ära katsetatud, kuid pole päris mulle. Mulle meeldib oma ruum harjutuste tegemiseks ning vaheldusrikkus (iga kolme kuu tagant vaheldv kava on piisavalt vaheldusrikas, kuna iga päev erinev suvaline kava ei anna tulemust - suur osa trenni ajast kulub ju siis õppimisele ehk tehnilisele korrektsusele).

Nüüd ootangi aega, mil teine poiss on ära sündinud, ise taastunud ja saan taas trennis käima hakata. Kahe pisi kõrvalt hea, kui 2x nädalas välja pigistan, kuid asi seegi. Mis siis, et 2x on vaid säilitamine ja 3+ hakkab vormi saavutamine. Ma siiski vähemalt üritaks...

No niimoodi kibeleb, et hullumaja, noh!

5 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Leidsid bodypumpi koha?

Sipsik ütles ...

Jap, Kärdlas alustas BP lõpuks ometi, peale pikki aastaid ootamist :)
Minu kõrvalmajas, kui seal veel elasin...
Alustasid 2.detsembril, kui ma just nädalajagu varem olin saanud kinnituse, et rase mis rase :) Nagu nöökimine :)))

Muidu poleks ju miskit, rasedad ikka teevad trenni, kuid BP-i on mõistlik kergetel koormustel küll jätkata, kuid mitte üle aastate taasalustada, ise kõhtu kasvatades... Ja noh, ma oma riskidega ka ja no ei vääri mäng küünlaid :)

Evelyn ütles ...

2 korda nädalas saab ka lihased nähtavaks, aga kaalu see miskipärast ei säilita, see kurivaim kipub ikka tõusma (mitte lihaste arvelt, ikka tavaline kõhupekk 😊)

Sipsik ütles ...

Njah, eks mul tuleb end mitmes suunas korraga käsile võtta, kuna enam ei ole see kehaline mmuutumine nii kiire ja iseenesest tulema kui 20-sena :)

Evelyn ütles ...

Igaljuhul on 2 korda parem kui 0 korda 😊 nii enesetundele kui välimusele. Ehk sügisel siis trenni 😊