neljapäev, mai 01, 2014

121/365 - Sõnade valimisest

Kõige suurem vihkamine käivat käsikäes armastusega...
On olnud minugi elus hetki, kus olen tahtnud vihahoos ja suure riiu käigus öelda teisele midagi sellist, mis teisele poolele kindlasti kohutavalt haiget teeks (antud hetkel oleks see ju eesmärk), kuid alati olen end tagasi hoidnud ja seda lihtsal põhjusel - pärast tüli tuleb homne päev, kuid väljaöeldud sõnu enam tagasi võtta ei saa ning need jäävad teisele hinge. Liiga hinge. Öeldakse ju, et läheb vaja tuhandet sõna, et tagasi võtta üht. Seega olen siiani suutnud end valitseda. Enesevalitsus on ütlemata raske kuid ütlemata vajalik isikuomadus...

Küll aga leian ma, et karm ja otsekohene võib olla nendega, kes minu ellu püüavad oma nina toppida. Sest... õpetused on toredad ja vahel ka vajalikud, kuid kui ma ikka hakkan sõrgade vastuajamise märke ilmutama, on targem suumulk kinni hoida. Sest sellest kohast alates ma kohe kindlapeale enam midagi ei õpi :)

Kommentaare ei ole: