reede, mai 02, 2014

Oih, meem :)

Üle saja aasta näen taas meemijupikest liikumas ja kuna Marissa andis korralduse kätte, siis miks ka mitte. Piisavalt lühike, et ma viitsiks :)


1) Kui Sul oleks võimalik võtta endale ükskõik, milline loom, siis kelle sa võtaksid?
Panter või tiiger. Aga olen ka reaalsemalt mõelnud ehk siis bengali kass või savannah kass. Päris serval oleks ka muidugi lahe :)
Aga praegu pole sellist tunnet, et jõud üle käiks. Kõige muuga liiga palju toimetamist. Enne tuleb koer (aga alles mõne aasta pärast, mitte varem), kuna maakodus lihtsalt peaks üks suur õuekoer olema :)

2) Kelle blogi lugedes tekib sul tunne, et sa tahaksid minna ja temaga paar drinki teha?

Kuna ma enamikke tunnen, kelle blogisid loen, siis on dringitatud juba üksjagu :) Üks on aga küll selline, kellega on see mõtegi mitmeid kordi kuskil kulisside taga liikunud, kuid tegudeni pole jõudnud :) Aga küll me millalgi jõuame, plaan veel üksjagu aastaid siin maises kestas veeta...
Tegelane otse loomulikult on Herz :)

3) Mis oli su viimane heategu?
Ma ei mäleta, noh! Jube piinlik on! Äkki ma ei teegi heategusid?

4) Mis asjad sind närvi ajavad?

Prrrr, üllatavalt paljud :) Ebavõrdne vägivald, enda paremaks pidamine, rumalus ja sellega hiilgamine, hilinemine ja sellest mitteteatamine, suunatule mittenäitamine, vingumine jne jne jne :) Täitsa närvihaige peaks ju selle moega olema :D

5) Mis oli viimane uus asi, mida sa sõid ja mida enne mekkinud polnud?

Midagi väga ekstreemset ma enda arvates polegi mekkinud... Konnkoivad ja austrid olid enne haikala, kuid kas ka hanemaksapasteet? Vist oli viimane uus siiski hanemaksapasteet Pariisis. Mulle ei maitsenud.

6) Millal viimati nutsid? Miks?

Kuna ma olen rase ja seekord kuidagi eriti tundeline kohe, siis millegi peale vesistan üle päeva kindlasti :D Viimased pisarad olid täna. Miks? Vist siis, kui Väikemees keeldus sõna kuulamast ja järjekindlalt kamina ust avas, ise irvitades otsa vaadates. Jõuetus... Ja teadmine, et pean talle näpu pihta nipsama, kuna sõna ei mõju, proovi kuidas tahad.

Kui keegi veel tahaks meemikest täita, siis ma oleks hea meelega lugejate hulgas :)

Kommentaare ei ole: