neljapäev, mai 15, 2014

135/365 - Tige valija

Ma ei mäleta, et ma oleks ainsamatki korda vahele jätnud, kui valimistega tegu. Olgu need siis Riigikogu, kohalikud omavalitsused või Europarlament.

Jap, eks on minulgi kõhklusi ja kahtlusi ja vahel vägagi raske otsustada, kuid kui ma enda eest valikuid ei tee, teevad seda ju teised... Ja ma keeldun oma häält ajukääbikutele ohverdamast!

Üleüldse ei suuda ma kohe kuidagi suhestuda inimestega, kes soiuvad teemal, kuidas riik ei tee midagi, riik peaks andma jne jne jne. Kes need riik siis on? Jap, meil on suuvoodrid, kuid... neid ju tulebki hoolega valida, eksole. Mitte suhtuda, et "see ei muuda ikka midagi". Täpselt selle pärast ongi palju jobusust, et ei valita...

Ja kõige hullemad üleskutsed, mida viimasel ajal kuulnud olen, on liiga suurte maksude teemal... Et mismõttes me makse maksame, kui selle eest midagi vastu ei saa....
Tuletaevasappi! Kas sa mööda teid liigud? Kiirabi/politsei/tuletõrje olemasolu pead vajalikuks? Uuringuid arsti juures kinni maksta ei taha? Laste kooliskäimist finantseerida ei taha (alates hoone haldamisest ja õpetajatele palkade maksmisest kuni koolilõunani välja)?
Oehh, selle nimekirjaga võiks tegelikult lõputult jätkata ... Aga selline lollus ajab mind nii pöördesse, et ei maksa siin ennast ärritada :) Ja sry, kuid... meil on tegelikult vägagi väikesed maksud... Olgem õnnejunnis hoopis!

Seega - hääletama! Tänasest saab e- ja eelhääletada, ametlik valimiste päev on 25.mai, kui keegi imekombel selle info maha on maganud.
Minul igatahes on valitud :)

Kommentaare ei ole: