kolmapäev, mai 14, 2014

134/365 - Üheöösuhted


Tänases vabalt mõtlevas, katsetavas ja suhteliselt julges maailmas olen ma oma näilisest julgusest/hakkajasusest hoolimata nii mõnelgi teemal paras tossike. Ajale jalgu jäänud ehk? Lihtsalt arg?

Igatahes pole mul tänaseni kogemust üheöösuhetega. A la "läksin, nägin, võtsin".
Miski kummaline kiiks on sellel teemal - mul peab enne ikka paras tedremäng käima... Ja kuna ma sisimas kahtlustan alguses kõiki meesolevusi nõme olemises, siis ühepäevase/-õhtuse tutvusega ei suuda ma terasid sõkaldest eristada ja nii see teema põhjalikumaid edasiarenguid vajabki.

Ok, on olnud juhus, kus kuudepikkune elukõva flirt saab otsa peale linade vahele jõudmist, kuid seda ei saa tegelikult üheöösuhteks pidada. Lühikeseks on jäänud ilmselge "ärkamise" tõttu, mitte vabal tahtel. No lihtsalt... vahel see keemia saab sealsamas "susssssdi..." otsa...

Varem olin veidi nukker oma tossiklikkuse üle sel teemal ja mõtlesin, et tuleks ikka rind rasvaseks ajada, kuid... no ei ole mulle see asi ja miks end niisama "linnukese" pärast sundida.
Enam õnneks ei kahetse. Vist lihtsalt ei viitsi :)

2 kommentaari:

mama de montagne ütles ...

Nii huvitav teema jälle. Kohe peaks eraldi sellest ka ise kirjutama - inspireerisid mind! :):):)

Sipsik ütles ...

Haa, nuvot!!!
Ma jään ootama igatahes :)