esmaspäev, mai 05, 2014

125/365 - Kolmandad esihambad

Taaskord teema, mida vbla mõni varasem lugeja mäletab, kuid projektiga vaja lõpuni vedada, seega :)

Ehk siis esimesed hambad on mul lausa kolmas sats.
Kui olin päris pisike (enne kooli) ja mul hambad vahetuma hakkasid, siis esihammaste asemel tulid mitte tavapärased labidad vaid kihvad. Olin nagu orav, paras käbisid närida :)

Tehti röntgen, et mis pull on. Pildilt näha, et sügaval luus veel ühed hambad oma järjekorda ootamas...
Egas muud, kui topiti nääpsuke mina hambaarsti tooli, hoiti aga kinni ja asuti täiesti terveid ja tugevaid kihvu välja sikutama. Mäletan siiani seda metsikut hirmu ja valu...

Lõpuks saadi need kätte, nii et arst lausa rippus seal tangide otsas, kuid ma ei tahtnud neid isegi mälestuseks. Ma ei tahtnud seda mäletada. Kahjuks mäletan.
Aga vähemasti sai kasvuruum labidatele antud ja peagi pistsid siis nood oma otsad igemeist välja.

Kommentaare ei ole: